- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Enda en oppdatering på bloggen Clicky! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er det noen som har en link til en side med spennende stoff? Tenker på myter og legender, kanskje litt Lost mystikk. Burde ikke være helt far-fethced, men samtidig ingen konspirasjonsteori (selv om konspirasjonsteorier som regel er far-fetched, jeg ser den). Er bare i skikkelig spenn etter den siste Lost episoden og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 HCG: Jeg føler meg inkludert, takk men det mangler noen fine navn på listen... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 HCG, Hvor er jeg? :o Fint, da blir du utelatt på min topp 2700 brukere liste! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Det var noen jeg glemte, ja. Skal oppdatere. La btw inn nytt innlegg Endret 9. april 2009 av HCG Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Enda en oppdatering på bloggen Clicky! Takk, takk, føler meg beæret. Er tilbake på forumet for fullt på mandagen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ehtram - Som Lakus sa: Ehtram er en SO-tøs og vi liker det Lakus - En av de morsomste og kuleste på forumet! Woot! Jeg ble nevnt to ganger. Blir ikke stort bedre enn det B) Akkompagnert av denne Spotify spillelisten. ble jubelen ekstatisk. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 What the... Oppdaterte spotify nå og fikk meldingen om at en brannmur muligens blokkerer programmet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg er jente. JEG ER JENTE. Dessuten har jeg og blogg. To stykker, faktisk. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nå er det 15 min til det koster meg penger å surfe på mobilen igjen, Telenor har vel ikke noen "gratisperioder" eller perioder med nedsatt pris i løpet av dagen? Som at man kan surfe gratis med mobilen etter kl 6 eller noe? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg er jente. JEG ER JENTE.Dessuten har jeg og blogg. To stykker, faktisk. Haha, sorry! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg er jente. JEG ER JENTE.Dessuten har jeg og blogg. To stykker, faktisk. GIANT FUCKING PINK ELEPHANT! Haha. Morsomt dette her. Nuvel. Hver gang en stjerne faller. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) "Nøtte - Føler på meg at han drikker ofte i feriene..." jeg drikker? huh? hva meg nei? Skjønner ikke hva du mener. Men hvordan kommer du til en slik konklusjon? Hmmm... Jeg drikker ja? hmmm... Jeg har bare et velfylt barskap... Endret 9. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 http://open.spotify.com/track/0Jp1Ou0ydCpPeMLEFwB3lI Jeg skulle aldri tenkt på å søke opp Sabeltann på Spotify. Nå sitter jeg bare og mimrer om barndommen. Får jo ikke gjort en dritt annet enn å høre på musikk og skrive på forum, samt spamme ned blogger med videre SO snakk. Jaja, er vel kanskje like greit. Og nå kom denne http://open.spotify.com/track/16NKoCkpQuTfcH5bHkeaKP Da sier jeg natta! :-) Wat? Allerede? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 God natt, Mokko! Ny bloggupdate! http://hardc0re.pointblog.no/Nei-Der-var-a...tet-borte-.html Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Brukerne på forumet føles som familie? Da vil jeg være den smått perverse onkelen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå