Eplefe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Den er mer enn stor nok. Økseskaft etc. Fringe, Heroes, og uh. Mandarinfanta. \o/ Hvorfor har ikke pollen et "jobbe :<"-alternativ? Prøver du å si at serier og mandarinfanta er bedre enn meg, mrbjoern, smash, cola og xbox? :<Og den har ikke det fordi det er bare dumminger uten stemmerett som skal jobbe i stedet for å dulle med kjærestene sine akkurat når de har mest behov for det. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ah! Jeg tror jeg løste the riddle på TSW forumet. Eneste problemet er at jeg har to svar... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Vaenas: hva er denne gåten egentlig? kan jeg og få vite den? Min penis er akkurat passelig til at jeg og andre liker den:-) I dag har jeg laget meg rødvins saus den ble kjempe god! Ellers så hjelper jeg en kamerat med å kjøpe en plakat som skal komme i løpet av dagen... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen få utvalgte brukere på The secret world forumet har fått et brev fra Alevine Belmont, en fiksjonel karakter med tilknytning The Secret World, i brevet var det to sett med tall. Hun forteller oss også at det hun fant var adressert til Wagtail (Linerle) som hun ble kalt av sin bestemor eller oldemor. Så var det noen matematikere som regnet på tallene og fant ut til noen kordinater som visste til en pil lignende trekant som pekte mot Dronning mauds land i antarktika. Personen hadde regnet feil på tallene da og når vi fikk den nye "pilen" viste den mot en kyst i antarktika i stedet for. Men jeg tror at pilen heller viser til jordens midt, som er akkuratt på linja som går mot kysten. Der tror vi det skal være en ekstra port som trengs å bli lukket, som er det Alevine må gjøre. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det var vel Sigurd vi kom frem til at hadde liten pikk, ikke Atsjonas. Kanskje atsjonas er gutten med megapikken I all verden. Du skulle bare visst. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Dette ble jo rene gjenforenelse dagen, en annen vennine stod pluselig på døren og henne hadde jeg ikke sett på et år. Det var veldig koselig å treffe henne igjen, men visste helt ærlig ikke hva jeg skulle si Endret 9. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Starte med et veldig normalt simpelt hei! Kanskje... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ja det var det det ble til, vi gikk nå oss en tur og mimret om gamledager og slik. Det er kjekt å treffe gamle venner Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Fikk du PM'en min, Shicca? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 magnum force er awesomeness. Nettopp sett Dirty Harry Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ikke mer påskegodteri igjen <_< Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Haha. Slik går det når du begynner for tidlig ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hvorfor er det ikke noe alternativ å spille spill i påsken i pollen? Relativt logisk siden dette er et forum for gamere, er det ikke? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nå ble the unit virkelig spennende her! Nesten akkurat som chuck! Bare mye bedre. Sitter å dirrer i hendene nå! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Bloggoppdatering! Link i signaturen Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er du sikker på det? eller er jeg blitt blind Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg ser heller ingen link til blogg i hans signatur Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det var rart. Uansett: www.hardc0re.pointblog.no Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen som vet hvor man kan få tak i en hvit dress?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå