Error Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hei folkens, da er jeg tilbake fra Italia og EM. Gikk så som så, men tatt i betraktning at det var sinnsykt mye vind og at jeg ikke er den største karen, var det tilfredsstillende. Men nok om det, hva skjer her på forumet? Har ikke orket å lese gjennom alle sidene. Forresten, det var litt skummelt å høre om jordskjelvet når jeg var der nede, men var heldigvis utenfor skjelvsonen :unsure: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Men får du brukt den til noe? Den er mer enn stor nok. Noen iallefall. Snakker om slapp tilstand. Var et par sværinger som ikke var så store allikavell. Hva er det du snakker om a? Føtter endrer ikke størrelse ettersom du er slapp eller ikke. What? Velkommen tilbke Error Endret 9. april 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Det er ein spjøk. Eitarsom du prøvda og skrytta på deg sjøv me utstyra ditt. Så sa eg, "ben" altså eit anna ord for føttane. Edit: blogg update! Endret 9. april 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Etter å ha dusjet i en offentlig garderobe, har jeg bare blitt enda mer stolt over utstyret mitt Heldiggris, jeg kjenner den gode følelsen av å ha tøffere håndkle enn alle andre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 1. Spise 2. Lost 3. Spise 4. ??? 5. PROFIT! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Oh lawd, måler gutter faktisk hverandre i dusjen? Jeg trodde det var en myte. o.o Vel, hei igjen forumet. Jeg har ditchet dere til fordel for mrbjoern i påsken, jeg. Zealuu òg, men det pleier å gå an å balansere forumet og en midlertidig samboer, med to er det verre. 8D Endret 9. april 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hmmm jeg lager rødvinsaus hehehehe! Nam nam! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Oh man. Det er noen Lost episoder jeg skulle ønske bare fortsatte og fortsatte uten noen ende. Bam, bam, bam, bam. Overraskelsene og høydepunktene kom i flust fra start av Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Mine amerikanske venner har akkurat tatt opp episoden, og den ankommer snart i posten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Gled deg! Det var skikkelig deilig. Starten var spesielt en fin og hyggelig liten sak, og så flyter det så nydelig bortover helt til episoden plutselig er over, tilsynelatende alt for fort. Lost Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg må bare få si meg helt enig med Lakus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 En jente. På et forum. På et spillforum. SOm er enig med meg? *dån* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 røyk, cola og smash. Pluss mrbjoern. Jeg tror ikke det blir bedre. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Atsjonas stor penis? No way. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det var vel Sigurd vi kom frem til at hadde liten pikk, ikke Atsjonas. Kanskje atsjonas er gutten med megapikken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Den er mer enn stor nok. Økseskaft etc. Fringe, Heroes, og uh. Mandarinfanta. \o/ Hvorfor har ikke pollen et "jobbe :<"-alternativ? Endret 9. april 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Kanskje atsjonas er gutten med megapikken Kanskje ikke. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nå har jeg hatt en utrolig kjekk kveld sammen med en vennine som jeg ikke hadde sett på 2 månder. Bare synd at den måtte ende så fort var at vi oppdaget at det ikke går så veldig mange busser her ute. Hva har resten av gjengen foretatt seg i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå