Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Hei folkens, da er jeg tilbake fra Italia og EM. Gikk så som så, men tatt i betraktning at det var sinnsykt mye vind og at jeg ikke er den største karen, var det tilfredsstillende.

Men nok om det, hva skjer her på forumet? Har ikke orket å lese gjennom alle sidene.

Forresten, det var litt skummelt å høre om jordskjelvet når jeg var der nede, men var heldigvis utenfor skjelvsonen :unsure:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Men får du brukt den til noe?

Den er mer enn stor nok.

Noen iallefall. Snakker om slapp tilstand. Var et par sværinger som ikke var så store allikavell.

Hva er det du snakker om a? Føtter endrer ikke størrelse ettersom du er slapp eller ikke.

What?

Velkommen tilbke Error :)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Oh lawd, måler gutter faktisk hverandre i dusjen? Jeg trodde det var en myte. o.o

Vel, hei igjen forumet. Jeg har ditchet dere til fordel for mrbjoern i påsken, jeg. Zealuu òg, men det pleier å gå an å balansere forumet og en midlertidig samboer, med to er det verre. 8D

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt en utrolig kjekk kveld sammen med en vennine som jeg ikke hadde sett på 2 månder. Bare synd at den måtte ende så fort var at vi oppdaget at det ikke går så veldig mange busser her ute. :)

Hva har resten av gjengen foretatt seg i dag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...