Elefantmesteren Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 takk til dere som har gratulert meg med dagen Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 OI bursdags barn jo! Grattis med dagen! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Gratulerer med dagen Såpe, hvor gammel er du blitt nå? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Argh... TSW... Akkurat nå hater jeg TSW, vi sitter å prøver å løse gåten som vi fikk og etter 1300 poster, har vi ikke funnet svaret enda. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 The answer lies within itself. Unfold the friend and find your clue. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Tatt en liten pause for å klarne hodet, men Lakus hvordan får du satt skriften i signaturen din stilt på den måten du har det. Altså noe tekst til høyre, noe annet til venstre, når jeg prøver hopper alt en linje ned. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Det skal forbli min hemmelighet helt til jeg kommer tilbake fra butikken. Mohahuahauhauha. Edit: Men her er hovedidèen: http://forum.gamer.no/index.php?s=&sho...post&p=6766 Endret 9. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 [size=1][color="#808080"][font="Tahoma"][left]"Jeg la merke til at Vaenas ikke var her, han er en liten positiv bølge her inne på forumet" - Genetics[/left][center][font="Tahoma"] [float=left][left]Xbox Gamertag: [color="#006400"]Vaenas[/color][/left][/center][float=center][color="#00BFFF"]V[/color][color="#FF00FF"]p[/color][color="#FF0000"]a[/color][color="#00FF00"]d[/color]([size=1][color="#FFA500"]g[/color][/size]) [url="http://vaenas.wordpress.com/"]Trykk her![/url][/font][/float][/size][/float][float=right][right]"Who am I? I'm not sure, do you know who you are?"[/font][/color][/right][/float] Hjelper du til Lakus? Skjønte det ikke helt, som du kanskje ser så fungerte det ikke helt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hva har jeg gått glipp av? Det er kjempevær her i Vrådal og 3G-modemet er bare gratis imellom 5 på kvelden og 8 på morran! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 takk Nøtte og Ehtram, blir 15 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Bursdag? Såpe? Gratulerer så meget med dagen! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hjelper du til Lakus? Skjønte det ikke helt, som du kanskje ser så fungerte det ikke helt. "Jeg la merke til at Vaenas ikke var her, han er en liten positiv bølge her inne på forumet" - GeneticsXbox Live Gamertag: Vaenas "Who am I? I'm not sure, do you know who you are?" Lakus var her den niende April, 2009 Vpad(g) Trykk her! --------------- Sånn? Skjul [float=left][size=1][color="#808080"][font="Tahoma"]"Jeg la merke til at Vaenas ikke var her, han er en liten positiv bølge her inne på forumet" - Genetics[/size][/color][/font] [font="Tahoma"][size="1"]Xbox Live Gamertag: [color="#006400"]Vaenas[/size][/color][/float][float=right][size="1"][font="Tahoma"][color="#808080"][right]"Who am I? I'm not sure, do you know who you are?"[/color] [/font][/size][color="#2F4F4F"][font="Tahoma"]Lakus var her den niende April, 2009[/font][/color][/right][/float][center][color="#00BFFF"]V[/color][color="#FF00FF"]p[/color][color="#FF0000"][size="1"]a[/size][/color][color="#00FF00"]d[/color]([color="#FFA500"]g[/color]) [url="http://vaenas.wordpress.com/"]Trykk her![/url][/font][/center] Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Var ikke helt sånn jeg mente, men det så bedre ut enn det jeg tenkte på. Takker. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det han mente, så ikke bedre ut enn det jeg tenkte på. Lakus. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Whaaaat?!? Svarte... Etter en runde med litt Lakus og litt TSW så er hjernen min helt utkjørt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Etter å ha dusjet i en offentlig garderobe, har jeg bare blitt enda mer stolt over utstyret mitt Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Du hadde større ben enn alle andre? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen iallefall. Snakker om slapp tilstand. Var et par sværinger som ikke var så store allikavell. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Men får du brukt den til noe? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen iallefall. Snakker om slapp tilstand. Var et par sværinger som ikke var så store allikavell. Hva er det du snakker om a? Føtter endrer ikke størrelse ettersom du er slapp eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå