iharal3 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har spurt om dette 10 steder nå og prøver igjen: Er det mulig å fast travele mellom byene i Godfather II når som helst eller må mann holde seg til en og en by til mann har oppnådd noe spesielt i spillet(Huff, dårlig formulert) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) En fyr på Diskusjon.no har stjålet avataren min https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=13498003 Sendte klagebrev til han i går, og fikk svar om at han hadde googlet 80x80 avatar, da hadde han funnet din og brukt den, poenget er at han sier han ikke har "stjålet" den. Når det i filnavnet på bildet som var på google så sto det: Lakussinavatar eller noe lignende. Edit: Han har skiftet bort avataren nå. Endret 9. april 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Du kan ta fly til hvilken som helst når du vil iHarald Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Fant en rar nettside http://marryyourpet.com/ Den kan da ikke være seriøs :wacko: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 En fyr på Diskusjon.no har stjålet avataren min https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=13498003 Sendte klagebrev til han i går, og fikk svar om at han hadde googlet 80x80 avatar, da hadde han funnet din og brukt den, poenget er at han sier han ikke har "stjålet" den. Når det i filnavnet på bildet som var på google så sto det: Lakussinavatar eller noe lignende. Edit: Han har skiftet bort avataren nå. Fikk svar fra han på PM hos diskusjon.no: hva faen i helvete snakker du om ?jeg googla etter avatar 80x80 på google bilder så kom den opp og da tok jeg den. har da faen ikke tatt den. satan! Han tok den fra Google. Fra en direkte link til både forumet og innlegget mitt. Men han tok den ikke :rolleyes: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Et bilde sier jo tross alt mer enn tusen ord. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 !epåS negad dem rerelutarG Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Flaggermusvingene har mistet sin effekt! De har fremdeles kreftene til å finne ting men de klarer ikke å mane de frem fort nok Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Glem det Flaggermusvingene tok skikkelig grep her nå. Wohoo som det går! Nå blir det Lost på no-time. Oppdaterte også signaturen min med to ord. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 God morgen Nå har jeg sovet lenge nå! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har skiftet dekk på bilen. Så kul er jeg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Dere er kule azz. Men har dere påskeegg? Nei, det har dere ikke B) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 nei.. kansje ikke påskeegg, men har kyllingvinger i ovnen B) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Off som jeg kjeder meg på hytta. No PS3, no internett. Har heldigvis mobil... Dere er kule azz. Men har dere påskeegg? Nei, det har dere ikke B) Å joda. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Dere er kule azz. Men har dere påskeegg? Nei, det har dere ikke B) Jeg er ikke tre år gammel, så jeg kan kjøpe påskeegg når jeg vil. Jeg har allerede spist altfor mye Freia Påskeegg uansett. Etterpå skal jeg på Peppes, og der skal jeg få dessert. Ha! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Snakker ikke om Freia Påskeeg. Snakker om et stort maddafakkings pappegg med masse godteri oppi, inkludert Freia påskeegg B) Og jeg har røyk og taco Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hvor får man kjøpt maddafakkings pappegg...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå