Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hatt den så lenge jeg kan huske Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Men den er altså ikke din, ingen copyright? Skjønner selfølgelig frustrasjonen, men så har vel egentlig ikke "stjålet" den heller Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Den versjonen han bruker er ikke akkurat original Er en del modifikasjoner fra min side der, så den er iallefall mer min enn hans etter flere års bruk og modifisering. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg forstår deg nå godt uansett. Tving han til å bytte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det beste er at han vet den er min. Det er ikke til å komme unna. Han har vært medlem på diskusjon.no i tre år - jeg i fire. Jeg var med i juleavatarkonkurransen - hvor han stemte. Bevis nok for min del om at det er GRUNN TIL Å DREPE!!! GAUUURGH! Skjul God natt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 finns det noen husholdningsting som gjør at man ikke får ereksjon så lett? Skal på badeland etterpå. Det er ikke det at jeg får stå annenhvert sekund - det er jeg ferdig med forlengst. Trenger bare noe just in case.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 oi. Gud jeg er trøtt, skal hvis i kirken nå. (av alle ting).God morgen folkens Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er ikke det Skjærtorsdag idag? Håper Laland kommer snart Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jepp det er skjærtorsdag. Du er virkelig Lalands lille fanboy du Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Må jeg virkelig putte det i signaturen også? Sjekk signaturen min, måtte fylle den ut Endret 9. april 2009 av HCG Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Huff jeg har hatt spysjuken... Tror det ble 5 ganger eller noe. Rekorden er 11... Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 finns det noen husholdningsting som gjør at man ikke får ereksjon så lett? Skal på badeland etterpå. Det er ikke det at jeg får stå annenhvert sekund - det er jeg ferdig med forlengst. Trenger bare noe just in case.. Vet ikke jeg, når du føler på deg at en ereksjon kommer sett deg ned? Om du står i en kø er det jo litt vanskeligere, men du kan jo prøve å ha bokser på deg, hjelper såfall litt En tight bokser som holder varene på plass Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Er skummelt med badeland etter en lang vinter Jeg våknet opp til et stort påskeegg! Endret 9. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har ikke fått påskeegg enda... Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Gratulere til deg. Fikk ikke noe idag <_< Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 jeg tror vi får imorgen. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Eg fekk heller ikkje Nokon som såg Retterstedet igår? Den lover veldig godt. Eg skal også sjå Lewis og Poirot i påsken, er ingen påske utan krim! Endret 9. april 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det er så hææærlig. Masse smågodt, sjokolade, pastiller, og sist men ikke minst: Freia Påskeegg. Eneste jeg mangler nuh er røyk, men det order seg. Gleder meg til å sitte å ruge på egget resten av dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå