Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant akkurat ut at i en Donald-historie, så er det et skilt som står "13378 km" fra Andeby. Tilfeldig? I think not.

Spoiler Alert!

Ehtram, Lakus, drugiS og HCG siterer meg i signaturene sine.. Er litt stolt av det :D

Du-uh ... Jeg har deg der fordi du maser om at jeg skal ha deg der. Det kommer da tydelig frem av sitatet. Ikke mye å være stolt av. :rolleyes:

Hvordan kan man gjøre sånn som din signatur, drugiS?

http://forum.gamer.no/index.php?s=&sho...ost&p=20729

Takk :)

Lenke til kommentar
"Din er grei" - Gormers, 24.03.2009

Forstår ikke litt engang hvordan dette kan være litt morsomt engang. Det er jo bare meningsløst egentlig. Et desperat rop om å få litt mer oppmerksomhet :)

Skulle egentlig poste litt tidligere, men modemet slo seg vrang. Her er svaret uansett;

Det skal ikke være morsomt! Man skal ha sett originalsitatet for å skjønne den, så det blir en liten internspøk for dem som vitnet det. Beklager hvis den ikke appelerer til deg ;)

(forresten, "desperat rop om oppmerksomhet", det var da ikke måte for hvor patetisk, smålig og trist det er å bli sitert/ å sitere noen da?)

Lenke til kommentar
Du vet jo nå at ho er er dame da. Så hva er da problemet? Hmm fikk siste episode av chuck i går så sitter å ser på den nå jeg!!

Ukens Chuck episode må være den beste denne sesongen :) om ikke gjennom hele serien.).

Nå skal jeg se den nyeste av Reaper, synest det er utrolig synd at denne kansje blir kanselert :(

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Skjul
Jada. 3 timer har jeg brukt på påskekrimen "Fallen Angel". Gjennom hele tenkte jeg "joa, den blir nok bedre etterhvert" disse tankene gikk senere over til "den siste scenen, den er nok knallrå". Optimistisk var jeg, gjennom hele. Til tross for at den bryter (påske)krimmønsteret, ved å vise hvem morderen er på starten, og vise hvorfor hun er blitt en seriemorder. Men da var da for faen ikke en ordentlig grunn? Hun drepte bestefarensin fordi han ville dø i en alder av 5 år? Eller var det fordi fetteren så at hun drepte sin stemor? Men det siste er jo ikkeej grunn til at hun ble en gal drapskvinne?

Faens drittkrim.

Sånn. Da var frustrasjonen ute. Det er nå fortid. Samme med prompen til søsteren min ( ligger over hun), som har melk, laktose og egg allergi. Hun har jo selvfølgelig spist masse sjokolade. I 10 minutter sto vinduene på vidt gap, det var akkurat nok til å fålukta bort. Enda så sitter den litt fast i veggene.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...