Laland Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Sitater? Er jo skøy nok det. Og hvis man er veldig enig i noe noen sier, eller ønsker å dele budskapet videre, hvorfor ikke la dem? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hehehe vil ikke ha en seriøs signatur egentlig. Er ikke noe om å bli godtatt, eller noe sånt men prøver å glede andre med den kanskje? Mhmm Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ehtram, Lakus, drugiS og HCG siterer meg i signaturene sine.. Er litt stolt av det Du-uh ... Jeg har deg der fordi du maser om at jeg skal ha deg der. Det kommer da tydelig frem av sitatet. Ikke mye å være stolt av. :rolleyes: Hvordan kan man gjøre sånn som din signatur, drugiS? http://forum.gamer.no/index.php?s=&sho...ost&p=20729 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Fant akkurat ut at i en Donald-historie, så er det et skilt som står "13378 km" fra Andeby. Tilfeldig? I think not. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er gasnke så lei 1337 jeg! Skjønner ikke alt oppstyret rundt det egentlig det er jo bare et tall. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er et blad fra 1998.. Det er derfor det er moro! @drugiS: Det er gøy når du siterer en, uansett hva du siterer! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ingenting kan være tilfeldig i Donald :o men når det kommer til sitater: Jeg trenger noen ferske, ideer? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Fant akkurat ut at i en Donald-historie, så er det et skilt som står "13378 km" fra Andeby. Tilfeldig? I think not. Spoiler Alert! Ehtram, Lakus, drugiS og HCG siterer meg i signaturene sine.. Er litt stolt av det Du-uh ... Jeg har deg der fordi du maser om at jeg skal ha deg der. Det kommer da tydelig frem av sitatet. Ikke mye å være stolt av. :rolleyes: Hvordan kan man gjøre sånn som din signatur, drugiS? http://forum.gamer.no/index.php?s=&sho...ost&p=20729 Takk Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tja.. om du ikke endrer sitatene i signaturen din, kan du ihvertfall skrive at du er jente i profilen din? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 "Din er grei" - Gormers, 24.03.2009 Forstår ikke litt engang hvordan dette kan være litt morsomt engang. Det er jo bare meningsløst egentlig. Et desperat rop om å få litt mer oppmerksomhet Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Du vet jo nå at ho er er dame da. Så hva er da problemet? Hmm fikk siste episode av chuck i går så sitter å ser på den nå jeg!! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 drugiS, det ble rot med meg med de signatur-greiene. Kan du fikse koden til meg? Kan sende den på PM Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 "Din er grei" - Gormers, 24.03.2009 Forstår ikke litt engang hvordan dette kan være litt morsomt engang. Det er jo bare meningsløst egentlig. Et desperat rop om å få litt mer oppmerksomhet Skulle egentlig poste litt tidligere, men modemet slo seg vrang. Her er svaret uansett; Det skal ikke være morsomt! Man skal ha sett originalsitatet for å skjønne den, så det blir en liten internspøk for dem som vitnet det. Beklager hvis den ikke appelerer til deg (forresten, "desperat rop om oppmerksomhet", det var da ikke måte for hvor patetisk, smålig og trist det er å bli sitert/ å sitere noen da?) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Du vet jo nå at ho er er dame da. Så hva er da problemet? Hmm fikk siste episode av chuck i går så sitter å ser på den nå jeg!! Ukens Chuck episode må være den beste denne sesongen om ikke gjennom hele serien.). Nå skal jeg se den nyeste av Reaper, synest det er utrolig synd at denne kansje blir kanselert Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) drugiS, det ble rot med meg med de signatur-greiene. Kan du fikse koden til meg? Kan sende den på PM Send i vei. Endret 8. april 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg har fått endret min signatur da! Hva syns dere da? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Uten sorg finnes ikke glede. Sånn ehtram her har du et sitat Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Up dan tering i bluggan. http://vaenas.wordpress.com/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Skjul Jada. 3 timer har jeg brukt på påskekrimen "Fallen Angel". Gjennom hele tenkte jeg "joa, den blir nok bedre etterhvert" disse tankene gikk senere over til "den siste scenen, den er nok knallrå". Optimistisk var jeg, gjennom hele. Til tross for at den bryter (påske)krimmønsteret, ved å vise hvem morderen er på starten, og vise hvorfor hun er blitt en seriemorder. Men da var da for faen ikke en ordentlig grunn? Hun drepte bestefarensin fordi han ville dø i en alder av 5 år? Eller var det fordi fetteren så at hun drepte sin stemor? Men det siste er jo ikkeej grunn til at hun ble en gal drapskvinne?Faens drittkrim. Sånn. Da var frustrasjonen ute. Det er nå fortid. Samme med prompen til søsteren min ( ligger over hun), som har melk, laktose og egg allergi. Hun har jo selvfølgelig spist masse sjokolade. I 10 minutter sto vinduene på vidt gap, det var akkurat nok til å fålukta bort. Enda så sitter den litt fast i veggene. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Bla fram til 5:00 og se resten Endret 8. april 2009 av HCG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå