Nøtte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Fikk med meg hele 2 små flakser sprit og 3 flasker likør over grensa! Muhahahahaha! Tar fra sverige og gir til meg selv! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Både Nøtte og Laland er her, dette kan bli en fin kveld ^_^ Jeg, da? <_< Du er jo litt kos du også da. Du skal få lov til å diskutere med oss idag - siden det er onsdag! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Både Nøtte og Laland er her, dette kan bli en fin kveld ^_^ Jeg, da? <_< Du er jo litt kos du også da. Du skal få lov til å diskutere med oss idag - siden det er onsdag! What's that supposed to mean? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hehe jeg begynner å kjenne nattens bravadulier begynner å innhente meg! Hvor var det jeg la senga nå igjen? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Betyr det at du ikke har sovet i dag og kommer derfor til å forlate oss ? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Sjekk signaturen min, Laland B) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har nå laget Taco sammen med mine småsøsken, og ser frem til en kveld alene hjemme Alene med småsøsken? Det er ikke alene. Jeg aner ugler i mosen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Woho, tidenes tregeste edge-tilkobling FTW! Kan gå litt tid imellom hver gang jeg skriver! Haha, siggen til HCG er win! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Betyr det at du ikke har sovet i dag og kommer derfor til å forlate oss ? Forlate dere nå? Nei ikke F*** Det er jo ferie! Heheh har jo bare hatt det i det siste halve året! Hehe det er jo mitt oppdrag å holde liv i So tråden når andre folk med vett i hode går å legger seg! Jeg er Forumets rosa ridder!!! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Betyr det at du ikke har sovet i dag og kommer derfor til å forlate oss ? Forlate dere nå? Nei ikke F*** Det er jo ferie! Heheh har jo bare hatt det i det siste halve året! Hehe det er jo mitt oppdrag å holde liv i So tråden når andre folk med vett i hode går å legger seg! Jeg er Forumets rosa ridder!!! Rart folk tror du er jente? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Haha, siggen til HCG er win! Ingen sigg kan bli virkelig win uten genial bruk av float-tag. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det er akkurat derfor vi liker deg så godt Nøtte ...men HCG hvem er det som tror han er jente? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvordan kan man gjøre sånn som din signatur, drugiS? Det er akkurat derfor vi liker deg så godt Nøtte ...men HCG hvem er det som tror han er jente? Det var bare en spøk Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ehtram, Lakus, drugiS og HCG siterer meg i signaturene sine.. Er litt stolt av det Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hmmm lurer på om jeg skal endre på min signatur. Noe morsomt kanskje! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg for min del synes det er litt tåpelig og skjønner ikke helt meningen. Er det for å bli godtatt? Fordi det er jo ikke morsomt? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har nå laget Taco sammen med mine småsøsken, og ser frem til en kveld alene hjemme Alene med småsøsken? Det er ikke alene. Jeg aner ugler i mosen. 1. Jeg og søsken lagde taco 2. Jeg og familien spiste taco 3. Familien dro ut for kvelden 4. ????? 5. Profit! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hehehe vil ikke ha en seriøs signatur egentlig. Er ikke noe om å bli godtatt, eller noe sånt men prøver å glede andre med den kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå