- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Skjer her? Ikke mye aktivitet...Skal snart ut å kjøpe godteri til egget mitt. Og muligens ett spill Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg kjeder meg i dette øyeblikk, skal snart på trening, venter bare på at kameraten min står opp. Han sover utrolig lenge <_< Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Husker at når jeg var liten måtte jeg bare vente i senga/vogna. Orka ikke sove Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Jeg er utrolig trøtt og sliten i dag, men akkurat nå holder jeg på å lage middag til familien. Edit: Hvordan kan du huske sånt HCG? Endret 8. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Må bare si det igjen, gleder meg utrolig til The Secret World tenk om vi medlemmer her inne da spiller sammen og lager guild og lignende. Fader så morsomt det kommer til å bli Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Pakker ned alle sessongene av DW og Torchwood og mere til får å gjøre klart til å reise på hytten. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvordan kan du huske sånt HCG? Now f***** idea! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Så det du gjør på hytten er å ha DW og TW maraton, er ikke hytten til for å slappe av og nyte stillheten? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Neida, slapper av der ute og nyter stillheten og og flyr med fly og mye annet avslappenes greier Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Du får kose deg ihverfall Fikk forresten et bildet inn i hodet isted: Ser for meg at du sitter inni en slik "gammeldags" trehytte og nyter en kopp med kakao menst du gynger i en slik bestemorgyngestol, da en dalek plutselig dukker opp og EXTERMINATE. Endret 8. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da stikker jeg å kjøper godteri!!!!!!!! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Mamma har kjøpt godteri til egget vårt i dag. Gleder meg til jeg får det, lenge siden jeg har spist godteri nå. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg gjorde istand eggene til søskene mine (og meg selv) i går, tenker på lage et slags skattekart/rebusløp til dem. Må bare finne kreativiteten først Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Du får kose deg ihverfall Fikk forresten et bildet inn i hodet isted: Ser for meg at du sitter inni en slik "gammeldags" trehytte og nyter en kopp med kakao menst du gynger i en slik bestemorgyngestol, da en dalek plutselig dukker opp og EXTERMINATE. Haha, jo takk. Nå fikk jeg det bilde i hodet og. No vet jeg ikke om jeg tørr. Kjøpte forresten julespesialen akkurat nå. Med Doctor Who at the Proms Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nå har jeg vært ute å kjørt i en og en halv time. Lillestrøm og tilbake B) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det var da en spennende, liten tur Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 @GhostViper: De så jeg (begge to) bare for noen dager siden, musikken i serien er virkelig utrolig nydelig. Du får ha god tur Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Je tror du er litt forelska i Ghostviper jeg, Ethram Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 I'm back! Er tilbake på nett nå folkens, men forsvinner igjen i kveld eller i morgen. Men snakkes, dusjen! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 GhostViper og Ehtram sitter i ett tre ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå