Kiro Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Søvn er det eneste som hjelper mot skikkelige hodepiner, så er nok desverre nødt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Der tar du feil. Det eneste som hjelper mot skikkelige hodepiner er en amputasjon. Har gjort det mange ganger uten å merke noe. Husker bare ikke så mye av det. Edit: Husker ærlig talt ikke sist jeg tok en hodepinetablett. Det er noen år siden. Endret 8. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Æsj! Hehe jeg trenger bare en halv hodepinetabelett så er det no more pain! Men det er fordi jeg i snitt bruker en halv eske tabeletter i løpet av 1 år... hehehehehe! Edit: sex pleier også å hjelpe!! Endret 8. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Edit: sex pleier også å hjelpe!! Så det er derfor jeg ikke har hatt hodepine på en evighet Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hehehehe! Det er sant da. Det funker i hvertfall på meg. Det er vel noe med at man kanskje at man faktisk glemmer at man har vondt i hode? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Tror du kan være ine på noe der ja. Pleier selv aldri å ta tabletter, bare slapper av/sover eller fokuserer på noe annet. Med fare for å høres buddhistisk ut så synes jeg faktisk det hjelper med stille meditasjon. Endret 8. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Syns ikke meditasjon hjelper men å bare ligge rolig å slappa av i alt av muskler er en fin mulighet og! Men hodepine komme rjo av stress da så er alltid fint å bare slappe av å ikke gjøre noe! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) God natt (forum)trollet. Nøtte: Da slapper du kankje ikke helt av når du mediterer eller? Endret 8. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jajaja ha en fortreffelig natt videre da Lakus. Sov godt! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Men nå blir du alene Nøtte for jeg må på jobb 04.30. Du får ha en god natt vidre og en hyggelig tur over grensen. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Oi da:-) skulle nesten ønske jeg og måtte avgårde nå men er enda 2 timerstid til Takker i hvertfall!! Skal nok kose meg i utlandet hehehe! 04:31 Edit: Hvem er alle disse gjestene egentlig? (5 bruker(e) leser dette emnet (4 gjester 0 anonyme brukere)) 04:32 Edit: Kan ikke dere Gjester registrere dere og prate med meg i stede for å bare sitte her å lese! 05:11 Edit: All By my self! Wanna be all by my self! (1 bruker(e) leser dette emnet (0 gjester 0 anonyme brukere)) 05:28 Edit: People!! (4 bruker(e) leser dette emnet (4 gjester 0 anonyme brukere)) 05:54 Edit: Da reiser jeg til sverige da! Vi snakkes sikkert en gang i løpet av dagen om jeg ikke har gått å lagt meg da... God morgen til deg som står opp snart! Endret 8. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 DET SNØR FOR FAEN! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Sol og kattene masser på døren. Rett etter jeg slapp de ut Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 http://www.spillverket.no/artikler/spotify_til_konsoll/69015 Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hadde nok ikke brukt spotify på ps3en alikevel. Men om det hadde kommet til mobiler, da hadde det vært en annen sak. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nei, farvel! Stikker til Vrådal nå! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 For å svare på poll: Ja. Jeg har spotify, men jeg bruker det ikke. dc++, private musikktrackere og winamp spiser spotify. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg gikk inn døra 13:37. Hvor kult er ikke det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå