Nøtte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Du har en veldig merkelig døgnrytme mr.Nøtte ^_^ Døgnrytme? Hmm jeg skønner overhode ikke hva du mener! Hehehe! Hvem trenger da døgnrytme? Fiksekaker på brødskive med majones blir det i dag! Nå er jeg nydusjet og klar for sverige! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvordan var Drømmefall Nøtte? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Her ikke kommet så langt enda at jeg har testet drømmefall ! Ble en del spill i 2008 som ikke hadde vært testet skikkelig. Så er straks igjennom dem så står drømmefall for tur! det tror jeg kommer til å bli bra. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Det har sine veldig tydelige svakheter da. Samtidig kan jeg ikke si nok godt om det^^ Tar nok "heldigvis" ikke så lang tid å spille ferdig da. edit: Ehtram skulle ikke du skrive i "the neverending story" tråden ? Endret 8. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg gleder meg til The Secret World. Det virker utrolig bra! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ehtram og Nøtte: Tid er relativt derfor eksisterer vel egentlig ikke begrepet døgnrytme. B) Du må prøve drømmefall først Nøtte. Fantastisk spill, men ikke bedre enn forgjengeren. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det skal testes uansett. Blir nok i løpet av påsken ser jeg for meg, med mindre men of war og battlefield Heros tar all tid i fra meg. Svakheter kan jo ha sin sjarm og da! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nei, da sier jeg og god natt. God natt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Jeg gleder meg til The Secret World. Det virker utrolig bra! Det er det sikkert. Synd det er mmo, da det ikke er min type spill :unsure: . God Natt GV Endret 8. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det er jo mest enspiller del da. Kanskje du burde prøve deg på noe nytt? Dette virker som et utrolig kult konsept! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 God natt til deg GhostViper, håper du får gode whovifiserted rømmer Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) RoR: MMO er som regel ikke min type spill heller, men jeg likte starten av Age of Conan (spilte alene). Dette kan jo være spillet som får deg til å spille MMO. Hype-o-meter: infinite Vi norske har noe å være stolte av når det kommer til funcom, få spill andre lager er såpass originale! Endret 8. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hehe, kanskje det. Må si jeg skvatt litt da jeg leste de første setningene av sniktitten. Trodde nesten noen hadde stjålet manuset mitt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Hmmm må jo si det så veldig interesant ut da! Blir sikkert å prøve. Det er jo tross alt Norskt! Edit: så døde alle en etter en... Jajaja får gå tilbake til filmen min jeg da... Endret 8. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Virker som om alle la seg, så da legger jeg og meg. God natt Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har nå ledd meg gjennom den nyeste Chuck episoden og sitter derfor igjen med en dundrene hodepine. Ønsker derfor alle som er igjen en riktig god natt Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ohhh ny episode med chuck sier du? Hmmm da må jeg ta en telefon til amerika og god snakke med den gode onkelen min å sende over den Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Hehe. Det må du gjøre, må bare få sagt at denne episoden muligens er sesongens beste. God natt og lykke til på svensketuren Endret 8. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nei skal du legge deg nå? Det er jo fortsatt et par timer til jeg skal dra da!! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 God natt god natt til dere som ikke skal våke natten (som meg ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå