Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jonny cash filmen er jo bra da! ganske bra film! Ps Alvin og gjengen spiste opp ei veldig irriterende gravid kjerring! Så nå sitter jeg bare å venter på en chucky paradoi som sikkert kommer til å være elendig! Nå dro en dame ut en gul crystal skull fra underlivet sitt!

Lenke til kommentar

Hehehe jeg ser en paraodi på en paraodi som ser ut til å være laget med 10000 i budsjett.

Hehe jeg spiser ikke godteri eller driker brus så er ikke derfor jeg drar dit i hvertfall! Hehehe drar dit fordi mor og far skulle over så sniker meg en gratis tur, så da blir det billig sprit i morgen og kanskje en god sigar eller 2!

Lenke til kommentar

Laland: Det hadde sikkert vært gøy, hvis jeg kunne bremset på andre måter enn å legge meg rett ned (noe som egentlig har funket ganske greit så lang)

RoR: Nja er litt skeptisk til det, men man vet nå aldri hva man kan få seg selv til å gjøre...

Lenke til kommentar
beinene

I lol'd. Sorry :lol:

Beina. Beklager. :(

Er bare å ploge når man ikke er sikker! Gjør det selv når det går for fort til tider, selv om i Vrådal (der jeg står mesteparten av tiden) er det fantastiske svinger og herlige plasser å 'slædde' på! :lol:

Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært helt forferdelig på alt som har med snø å gjøre. Husker det var en episode der jeg skulle prøve langrenn for tredje gangen og måtte opp en lang og bratt bakke. Det ble til at jeg brukte femten minutt opp bakken i tilegg til at jeg måtte ta av meg skiene og krype opp selve bakken. Det var utrolig flaut etter som det var et langrenn trekk, og mange gikk forbi meg. Det var også ganske flaut for søskenbarna mine som måtte stå der og hjelpe meg :blush:

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...