- FuzioN Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Står ikke Reaper på listen min kansje? Heter serien det? Trodde det bare var noe på introen, jeg. Besøk denne tråden: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=2792 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 HCG, du er en røver på å starte leketråder du? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg liker Reaper jeg, synest det er en ganske grei serie. Holder selv på med sesong2 nå, men vet ikke helt om jeg liker hvordan det utvikler seg... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 HCG, du er en røver på å starte leketråder du? Eh, nei Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hehehe følger ikke med på så mange serier! pleier å ta dem en og en av gangen! hehehe! Hmmm tror jeg må dusje snart... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 God påskekveld til alle på forumet. Noen som kunne tenke seg å starte et rollespill på forumet. Da snakker jeg om der du lager deg en karakter i en storyline og lager en fortelling ut i fra det. Da snakker jeg om seriøse innlegg, med minst to avsnitt per post. I tilegg skal du lage en liten "Character sheet" der du forteller litt om din karakter. Dette er noe jeg pleide å gjøre før da, men det var på engelsk. Hadde vært morsomt å prøve på norsk om noen er intereserte! Det høres ut som en god idè. Noen spesielle regler eller helt fritt? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Bare det at du følger historien. Ingen "mektige krefter" og styring av andre sine karakterer. Krever at de som deltar er litt aktive dog. Slik at ikke vi andre må vente. Vi skriver i tredjeperson forresten, og du må kunne norsk for å være ærlig Endret 7. april 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ikke noe heroes eller fringe greier heheheh! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det kan vi godt ha. Men ikke slik "super ultra mega dødningstråle", "sprengte hele planeten med en ultra giga zyber atomnuclearbombe" Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg må bare si det: Da jeg først kom inn i denne tråden hadde jeg aldri trodd at denne dagen skulle komme, men nå har det da hendt. Dette er offisielt mitt innlegg nr. 1000 i denne tråden Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 http://open.spotify.com/track/1tri1vAwl0DXump6JlBDp6 Herregud ja! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Velkommen i klubben, Ehtram! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Gratulerer! Hehehe jeg ser jeg holder fortsatt stand på 2 plass ja! hehehe er bare en gærning som har mer enn meg! hahahahhahaha! Seriøst nå må jeg se filmen ferdig fordi den er så fantastisk dårlig! Nå står ekornene i alvin and the chipmunks å synger death metal! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Nøtte, jeg må nesten påpeke at gramatikken din har fått seg et slag siden ferien begynte.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Takk Takk for gratulasjonene, Jeg er ganske fornøyd med fjerde plassen min. Håper jeg ikke har spammet for mye for å nå hit. (Har bare 174 i DNFK for å si det sånn og der har jeg vært en stund ). Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Tja, det er jo ferie tross alt så da tar vel gramatikken og ferie! Har aldri vært noe flink til rettskriving. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 http://open.spotify.com/track/2EQnpJL4pmFCBROiiW8kFH Win! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Den sangen er nydelig Genetics, bringer virkelig frem minner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå