- FuzioN Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Her er noe du kan putte i signaturen din, Ehtram - ''Ehtram er 2 personer - Ehtram og Marthe''. Kom ikke på noe bedre <_< Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da må jeg spørre om hvordan de to er så utrolig forskjellige? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hehe sverige er jo et par timer unna i hvertfall om jeg velger å gå da! hehehe... Hmmm joda jeg husket faktisk på gamle dager i telle tråden når vi holdt på! Hehe synd den ble stengt egentlig da enkelte brukte den som SO hehehe :-P Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da må jeg spørre om hvordan de to er så utrolig forskjellige? Aner ikke... Skal vi spør om å åpne den igjen? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg hadde ikke hatt noe imot at den ble åpnet igjen for å si det sann, synest den var ganske koselig egentlig (innleggende mine i den tråden motsier meg ikke). Jeg startet forresten en ny tråd i dag (vet ikke om det er lov å si det her), men jeg synest ihverfall historien ikke ble så altfor gale http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...amp;#entry78416 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hehehe du må huske å stoppe den om den blir alt for tullete! Er sikker noen der ute som bare er ute for å ødelegge! Hmmm hva skal jeg finne på i natt da? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Mulighetene er som alltid endeløse, men jeg har desverre ingen ideer for øyeblikket Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det ble en (sannsynligvis råtten) film kaldt Disaster movie! Hmmm så det blir forum og film... den er sikkert bra! Må bare huske på å dusje og barbere meg før jeg går på bussen:-) og toget!! hehehe Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er det en sånn type scary/epic movie greie?, men ellers film og forum er en fin kombinasjon Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 hehe er kjet å ha 2 skjermer ja:-) Joda ser ut som en slik film som er hysterisk i fylla! Paraodier på alt mulig rart! Hmmm tror jeg kasnkje avslutter den før den er ferdig.... vi får se!! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvilke TV-serier liker dere? Ikke nevn Doctor Who, Ehtram! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 The unit! Chuck! Scrubs! The unit! fringe! The unit! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 The Simpsons, Family Guy, South Park, American Dad, Scrubs, 24, House, Seinfeld, Kongen av Queens og Alle Elsker Raymond for å nevne noen få. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Vist jeg ikke får nevne Doctor Who kan jeg nevne: Heroes Buffy Angel Charmed Firefly Supernatural Dexter Smallville Psych Chuck Reaper Lost Pushing Daisies Dollhouse the 4400 Kyle XY Roswell Merlin Torchwood True Blood IT crowd My Own Worst Enemy How I met your mother The big bang theory Psych Sier dette noe om meg? Endret 7. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ingen som liker Djevelens Løpegutt, altså? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Står ikke Reaper på listen min kansje? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kanskje du bruker litt mye tid foran tven? Hmmm! Dette var egentlig en ufattelig dårlig film! jeg hadde ikke gitt den 1 av 10 engang... Tror ikke filmen e rmorro i fylla engang!! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Noen som kunne tenke seg å starte et rollespill på forumet. Da snakker jeg om der du lager deg en karakter i en storyline og lager en fortelling ut i fra det. Da snakker jeg om seriøse innlegg, med minst to avsnitt per post. I tilegg skal du lage en liten "Character sheet" der du forteller litt om din karakter. Dette er noe jeg pleide å gjøre før da, men det var på engelsk. Hadde vært morsomt å prøve på norsk om noen er intereserte! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hvem jeg? Tv serier er lidenskapen min akurat som mat er din. Jeg elsker å se hvordan de forskjellige karakteren utvikler seg, samtidig som miljøet rundt dem (og plottet) vokser for hver sesong. Endret 7. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Epic. Win. http://open.spotify.com/track/55UiBwQr0fIxXEi61ZEUDa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå