Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg editet posten og prøvde å unnskylde, ikke vær sint Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg skal også legge meg. Masse å gjøre i morgen. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hva er planene deres for morgen dagen da? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hehe nei ta det med ro! Tja, enten spille Lego Indiana Jones (gira på å få 1000 G for en gangs skyld) eller Lego Batman. Disse spillene går faktisk foran Resident Evil 5. Sier litt du da? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Vel. jeg skal være barnevakt og vurderer å ta meg en tur i kvarven (2timer gåtur i skau hver vei). men som dere ser er mine planer er få, akkurat slik som resten av dagene denne ferien. Endret 7. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har ordentlig fri for første gang på 8 måneder, så jeg skal bare slappe helt av til neste tirsdag. Fader jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hva har du bedrevet med de siste 8 månende da, skole? jobb?noe super hemmelig som du ikke har lov å røpe noe verdensting om ? Endret 7. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jobba (barnehage) for det meste, som regel ferdig klokka 4 og hjemme rundt 5 men dagen er jo fortsatt borte. Helga er jo ikke så mye fritid akkurat, dessuten går den alt for fort hehe. Så nå ser jeg frem til noen dager hvor jeg faktisk rekker å puste litt og senke skuldra! Slitsomt å leke hele dagen skal jeg si deg Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det forstår jeg. "jobbet" en liten periode i barnehage selv og merket at jeg var helt utslitt da dagen var ferdig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hehe. Er jæklig moro da! Mest slitsomme er i grunnen å være eneste mann i en kvinnegjeng med høyt aldersgjennomsnitt. De sliter litt med å godta nye ideer, og i hvert fall hvis det er noe som ikke er så vanlige dameting Men nuh er det natta. Sov godt skulle du legge deg! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Men jeg er her fortsatt, Ehtram Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da ønsker jeg søte og fredelige drømmer til AltF4, samtidig som jeg informerer HCG om at jeg kan se han Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ohhh jeg skal lure alle sammen i morgen å reise til sverige! Tar det en dag før alle sammen! muhahahahaha!!!! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) I mitt liv skjer det ingenting annet at jeg er innstalert på ferietid og det er dermed 3-4 timer til jeg greier å sovne. Hva med deg? Hva mener du med det Nøtte? ååå. er det noe sånt østlandsgreie med å reise å kjøpe sprit over grensen i påsken? Endret 7. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hmm med tanke på at bussen min går kl ti over 6 så tror jeg ikke det blir så forbanna mye søvn på meg egentlig! Tror jeg nerde med litt fjesbok poker å se om jeg greier å tape mer... Hehehe then its you and me baby! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Sjekk dette da: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/478729 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Nøtte: Betyr det at du ikke skal sove i natt, eller at du bare skrev det for å bygge opp forhåpningene mine til å danse hele natten? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Skal vi danse allså? Hmmm hadde nok ikke tenkt å sove i natt nei. Da forsover jeg meg bare, så det er ikke noe vits i å sove! Hehehehe! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Det med å danse var en referanse til de første dagene av telletråden Litt merkelig egentlig jeg tenker at sverige er laaaaaangt borte, men for deg er det vel ikke mer enn det er til byn herifra Edit: Fjernet noen a-er. Endret 7. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå