Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det slo ann her og drugiS, og når det kommer til aktiviteten er den ha vi gjør det til. Nå tar jeg mitt eget forslag og går en liten tur med hunden i kveldsmørket Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) her sitter jeg og koser meg med aper, så kommer pappa inn i reklamepausen. Som alltid bytter han kanal i reklamepauser. Åh, en ManU kamp, det vil jeg se på. Nei, det får han ikke lov til. Så kommer stebestefar inn. Så av en eller annen grunn bestemmer de seg for å søke etter kanaler, og endre rekkefølgen. Og nå går jeg glipp av programmet jeg satt og så på i et rom alene. Syns det er ganske respektløst. Greit, det er bare ett eneate program, det er ikke noe problem, men det er snakk om primisser. Edit: la til noe, hørtes mer ille ut da. Edit2: fikk se siste 15 min, så jeg er greit fornøyd Endret 7. april 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Gikk glipp av slutten pga noenlunde samme grunn (min far måtte absolutt se nyhetene igjen). Hva holder resten av gjengen på med denne tirsdagskvelden? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Noen som har noe peil på å finne et sted å kjøpe Silent Hill 2 på nettet? Hvilken platform er du ute etter a? http://www.play.com/Search.aspx?searchtype....x=0&go.y=0 Du får det for under tollgrensa til PS2 (brukt), men det koster mer en tollgrensa til xbox (har ikke PC versjon). Endret 7. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Se på TvNorge (der samenligner de Shimpanser med mennesker). Eller så kan du gå deg en tur, det er kjempe koselig i kveldsmørket OLD. Sett den før B) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Tvnorge er ikke akkurat kjent for å komme med nye dokumentarer.Har mistet tellingen for hvor mange ganger den med de siamesiske tvillingene som kjører bil har gått f.eks. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Noen som har noe peil på å finne et sted å kjøpe Silent Hill 2 på nettet? Hvilken platform er du ute etter a? http://www.play.com/Search.aspx?searchtype....x=0&go.y=0 Du får det for under tollgrensa til PS2 (brukt), men det koster mer en tollgrensa til xbox (har ikke PC versjon). Jeg har sjekket på Play.com, men de sender ikke til Norge tydeligvis. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Velg EURO oppe i høyre hjørne. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Faen, Porto måtte selfølgelig score! Tipper en viss 10-åring er sint...(og jeg selfølgelig) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Velg EURO oppe i høyre hjørne. Å! Ja da funka det. Takk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Achievements unlocked: - kjør hele veien opp baklengs i en t-krok og t-kop heis. - treff 5 folk med snøball fra stolheisen. - trykke på nødstoppknappen i t-krok heisen i kveldskjøringsløypa (vi trykka 2, første gang måtte vi vente i 5-10 min før han ene kjørte ned og sa at en av oss ramla) - hoppe på det nest-aller største hoppet i hele trysil - ha vill snøballkrig i bakken - mens vi kjørte - sjekke opp fulle damer (funka ikke som forventet) Endret 7. april 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Damn you ! Må få søstera mi til å ta en kjøretur dit... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Du vet du er nerd når du faktisk lager egne achivments i det virkelige liv Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvor digg hadde ikke det vært da? "Go to School 100 days in a row" "Get girlfriend" Hadde gitt en helt ny dimensjon til achievementhoring. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Copypaste Nøtte? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Gud jeg kjeder meg! Nå skal det bli morsomt med litt Titan Quest Hack & Slash fun! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Og jeg går til sengs. Imorgen skal jeg klare og komme meg over flata til det store hoppet. God natt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ahh, 100% på Lego Indiana Jones og 6 achievements igjen. Spørsmålet blir bare om jeg gidder å ta de, er et par av dem som tar laaaaang tid tror jeg, selv om jeg egentlig skal bli ganske fort ferdig med dem. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hvor er alle sammen hen? Jeg synest det er utrolig at folk legger seg tidligere nå i ferien enn i ukedagene :o Edit: Så deg ikke AltF4, sorry Endret 7. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 JEg er her, det vil si snart i senga Men Ehtram du bryr deg jo tydeligvis ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå