Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 40 eller var det kansje 400 ( er ganske trøtt nå,så tallene går i surr), men men regelen er ganske ny ja slik som Nøtte sier. BTW: Jeg liker denne Nøtten Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hehehe nå tror jeg at jeg skal male meg stripete rød og være blink for nabon som skyter med luftgvær! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det hørtes mer ut som en "selvmordsaksjon" enn no særlig gøy. Men du får kose seg Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Neida dem suger i treffsikkerhet og jeg er ganske så rask!!! Men seriøst Jeg løper snat til verdal og møter noen gamle kjente...! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Den turen er sikker gjennomførbar på denne tiden av døgnet, er ikke du i oslo? ... Kan jeg spørre hva som gjorde at du fikk så mye energi? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hehehe fant ut at jeg er glad i livet bare! Tenker positivt! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 En slik tankegang kunne jeg også tenkt meg, men det blir ikke i kveld ihvertfall Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hehe bare å begynne nå og ha det resten av livet! Alt blir så mye bedre da! Man får faktisk så mye igjen for å smile til en ukjent person! Jeg har smilt til en jente på bussen nå ved flere annledninger fordi hun så litt nedfor ut! Når om dagene når jeg ser henne så stråler hun som en sol! Det gjør meg glad! Små ting som gjør at andre kanskje får en bedre hverdag er verd å ofre 5 min for! Man får så mye igjen for det! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Du er vikelig blitt dyp du Nøtte. Tror forresten jeg må jobbe med å ikke være så sjenert før jeg kan begynne å smile til ukjente mennesker. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Jeg rasker over stadig vekk! Tenkt over livet mitt og funnet ut at jeg skal være en glad person! Jeg har ingen gurrnn for å være glad eller drinete så da er det bedre å være glad syns jeg! Det gir mer mening i livet å se glade personer rundt seg!! Jeg elsker blide ditt Marte det smilet på den personen får fram mitt smil og! så er på deg som en glad person! edit: men nå tror jeg at batteriene skal lades til i morgen! Da er det Tirsdag og nye muligheter for å gjøre noen andre glad! Endret 7. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Du har virkelig fått meg i et godt humør i kveld og det takker jeg for. Men nå får du får ha en god natt, for jeg tar selv kvelden snart Endret 7. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 WHATS CRACKALAKKIN PEOPLE!?!?! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Tipper at Lakus ikke kommer på en stund. Sjekk klokka på det forrige innlegget. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hm... Siste dag på arbeid før det er PÅSKE FERIE!!!! Faan ass jeg gleder meg! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Huff, startet lanet i går, men så klarte DvD/Blue-ray- spilleren å legge seg <_< Nå blir det ikke noe Diablo II Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Woah. Nøtte er i strålendefint humør, Lakus er forsvunnet, og her er det frokost på G. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Tipper at Lakus ikke kommer på en stund. Sjekk klokka på det forrige innlegget. What say you?! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 God morgen folkens, hvordan har vi det i dag? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Helt strålende, sola vekket meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå