Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Daddy wasnt there!! Herregud gi meg et kvinnfolk og ho kommer til å smile i 3 mnd!!! Har alt for mye energi! Nøtte is nuts! Running around with no clothes on in the street shouting its good tho be GAL!! Endret 7. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Nei god natt alle sammen. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Jeg sitter egentlig bare å ler for meg selv over tingene du skriver i kveld, Hehe men det er da godt å være litt gal iblandt. Edit: Nå ser jeg for meg den siste setningen. Edit2: God natt til deg Gv, du får drømme fine overnaturlige drømmer Endret 7. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Har blitt avhengig av poker på Facebook Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Poker på facebook av alle ting, jeg kan ikke spillet i virkligheten en gang, så jeg har ikke det problemet. Men kan innrømme at det var en periode jeg var avhengig av Tetris på facebook Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Bare prøv det! Det er vannvittig morsomt å spille med folk man kjenner! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Litt vanskelig (og kansje flaut) når man ikke kan reglene irl engang. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Å har du mye chips da laland? Stemme inni i hode mitt har fest i dag! Livet er hærlig dere!! Nuts is good! Mange som liker nøtter! Må ha noe å finne på! Hmmm må plage/leke/syng/danse/parre/prate/ med! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hadde oppimot 50k tidligere idag, men akkurat nå har jeg 0. That's riktig; ikke èn forbannet chip igjen! Kjenner en som har rett over tyve millioner, though, så skal snylte litt på ham Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 I has 250k på 3 dager:-) hahahah!!!! Er ikke livet flott dere da?? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Livet er finfint det, men vurderer å få meg noen timer shuteye nå. Er veldig trøtt etter å ha vært altfor mye våken de siste dagene. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Sove kan man gjøre senere! synd det ikke regner da skulle ejg løpt ut å plasket i vanndammene! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det går faktisk ann å overbevise seg selv at det regner og da er muligheten for å gå ut å plaske i dammene fremdeles vidt åpen Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 U got a good point there miss! F*** jeg sitter med en looker på msn som bare er negativ til alt det positive jeg sprer om meg med! Alle burde være glade med mindre noen har dødd! Spørs litt på hvem som har dødd og da... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg kan hoppe i vannet selv når det ikke regner! Jeg bor 10 meter fra havet! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hehe det er gøy å hoppe i vannet da! Hehe føler meg som en unge jeg nå! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg bor ganske nærmt sjøen selv, men er ikke regelen for å bygge hus med sjøen 40 meter? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Er du veldig hyper eller noe nå, Nøtte? Du var liksom så veldig entusiastisk og overpositiv.. Edit: 40 meter? Neppe. Bor et veldig svakt steinkast fra havet, og det samme gjør sikkert 20-30% av Kragerø's befolkning Endret 7. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Den regelen med 40 m fra havet er ganske ny da... Joda jeg er bare glad egentlig! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kan ikke tenke meg at noe slikt gjelder her i byen.. Det bygges og planlegges hus og leiligheter helt inntil vannet hele tiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå