Laland Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) EPIC WIN http://open.spotify.com/track/55UiBwQr0fIxXEi61ZEUDa Edit: og fra vondt til verre: http://open.spotify.com/track/5SMtGAnDy4IMe9Lq1czsfh Endret 6. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Det ble vist til at jeg så/ser Jeg er Dina istedet, men Christopher Eccleston er med så det ble ikke så langt unna.Dette er helt ærlig en av de mest sinnsyke filmene jeg har sett og engelsken er til å le av What? Er han med i den faktisk? Tøft Har forresten fått en kamerat hekta no Vi tok de 3 første i kveld. Edit: Dæven, skulle ikke tro det var påskeferie. Vel, jeg tar meg en tur til Cardiff igjen jeg Endret 6. april 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nøtte is back!!! Poker og mummy marathon!!! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Laland: Jeg forstår meg ikke helt på musikken din :o Gv: Bra at du verver folk, vi trenger virkelig flere norske whovians. Det er forresten utrolig merkelig å se Christopher Eccleston omringet av norske skuespillere. Må innrømme at det er Anette Hoff som har den verste engelskuttalen. Men uansett er det en av de bedre "norske" filmene jeg har sett. Du får kose deg i Cardiff med Capteinen Edit: yey. Nøtte er tilbake Endret 6. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Skal lure alle i strømstad! Jeg skal dit på Onsdag!!! Muahhahahaha :ph34r: -overtrøtt jepp -rar jepp -gal deffinitivt! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Gal, rar og overtrøtt høres ut som en kjempe fin kombinasjon Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Passer bra å høre denne sangen da eller? Holy shit liksom , prøv å tyde teksten i den^^ Skjul Shut up and eat!Too bad, no bon appetit! Shut up and eat! You know my love is sweet! Yes, Im cooking for my son and his wife Its his 30th birthday Pour berries into my bowl Add milk of two months ago its moldy mom, isnt it? I dont give a flying fuck though Endret 6. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg forstår meg virkelig ikke på SO-musikken i kveld :wacko: Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvorfor sluttet Christopher Eccleston som Dr Who etter første sesongen egentlig? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Han sluttet faktisk før andre episoden var blitt sendt. Grunnen var vist at han ikke ville bli "typecast", noe som han ikke helt lykkest med ettersom alle kjenner han igjen som Doctoren. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Trist, men hvordan er David Tennant i rollen som Doctoren? Har aldri sett han i noen film eller serie før Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 David tennant er helt brilliant, hvis du har sett harry potter4 er han med der Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Trist, men hvordan er David Tennant i rollen som Doctoren? Har aldri sett han i noen film eller serie før Brilliant Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det var jo det jeg sa En av hans beste scener: Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hehe, jepp En av de beste scenene og min første episode Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Aiaiaiai jeg se rjo ikke den serien!! Jeg er Gal og gla!! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det må du gjøre Nøtte, hvem vet kansje du er like gal som Doctoren ...men dette er en av seriens beste scener (selv om du ikke ser så mye av DT) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Sånn her føler jeg for hver dag! Gjøre noe som ingen andre gjør!! Hoppe i fallskjerm! Kjøpe en bil til noen gå bananas en dag!! :-) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Jeg tror ikke jeg har hatt nerver til å hoppe i fallskjerm. ja det ser kansje gøy ut, men jeg hadde aldri turd. Endret 7. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Får vel heve standarden litt da. Anbefaler alle å se musikkvideoen til denne sangen: http://open.spotify.com/track/3X3blxR2bCKnPWalYIrbxX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå