Nøtte Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hehehehehe! Tegninger er alltid morro! Jeg bruker mine ferdigheter til å tegne noe hun kan fargelegge! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Knight RIDER! VIASAT 4 NÅ! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Husker den perioden jeg jobbet i barnehagen, de ungene elske virkelig å tegne og jeg kan helt ærlig si at jeg ikke hadde noe imot det jeg heller. Nå kom forresten resten av søskene mine hjem, så jeg blir dermed tvunget til å se Paradise Hotel, dette er det man kaller et mareritt Tja? Er det ikke litt underholdende å se selvforhøyende, løse, bortskjemte og baksnakkende folk drite seg ut på TV da? Nå har jeg riktignok aldri sett Paradise Hotel (verken den norske eller amerikanske). Men kan forestille meg at det er kjedelig ja. Men er du virkelig nødt til å se på Paradise Hotel. Blir du tvunget? Kan du ikke velge å gjøre noe annet? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Saken var det at jeg min yngste søster spilte/sang sing star da en stor gjeng undommer i alderen 12-15 braste inn døren og skiftet kanal. Jeg valgte selvfølgelig å forlate rommet etter en stund, men var nødt til å vente til pcen var fullladet slik at jeg kunne holde meg unna så lenge så mulig Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Huh.. Dagens ungdommer, eller hva? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ja det kan du si, tidene var mye bedre før. Ungdommen i dag eier verken manerer eller folkeskikk. Skjul Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ikke rart. Se på Paisly. Fjortis og alt mulig Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 I Paradise Hotel episode 35 kommer det en spoof på serien 24 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Fant en latterlig pris på FIFA 09, som jeg vil ha, og selgeren bor nær meg! 235kr! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg ser det er folk her, men det er ingen sier noe. Hva driver folket med i kveld? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Klarer... Ikke.. Slutte... Spille... Geometry Wars 2.... Må... Slå... En random fyr på friendlista mi sin.... High Score... Endret 6. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nettopp sett ferdig Terminator 2. Bra film syntes jeg Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Du får ha lykke til med deg Gormers Det er faktisk så lenge siden jeg så Terminator filmene at jeg ikke husker om de var bra eller dårlig, så kansje det er på tide å se dem om igjen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Må... Slutte.. Føler Epilepsianfall... Komme... Er onkel til 6 barn sånn btw^^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg er onkel til 6 barn hvis det er d du snakker om ja Eldste (som sover over her nå) er 5 år yngre enn meg (søstera mi var ung når hun fikk han). Yngste er er 1 år om ikke så lenge og gliser hver gang han ser meg Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) http://forums.ownagepranks.com/media/ Sånn hvis du kjeder deg edit: tråd død? Sitter å lurer på om jeg skal se en episode av the wire nå. Endret 6. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det er ikke gøy med en død tråd nei, blir nok dw på meg i kveld også... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det ble vist til at jeg så/ser Jeg er Dina istedet, men Christopher Eccleston er med så det ble ikke så langt unna. Dette er helt ærlig en av de mest sinnsyke filmene jeg har sett og engelsken er til å le av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå