Nøtte Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ahhh:-) Jeg ble onkel i går jeg! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Gratulere for det da ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 jeg kjenner et savn etter min egen pc ogxbox. 2 uker uten er da altfor mye! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Gratulerer, Jente eller gutt? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jente:-) Så nå er det 2 å passe på hehehe! Hadde ho andre på besøk sist uke! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Grattis forresten Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det er alltid gøy med sånne små. Vi har desverre ingen her, men kusinen min har en liten som vi låner av og til Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Å være onkel må være konge! Ikke bare er det tidenes kuleste tittel, men hver gang man ser nevøen/niesen(e) sine kan man være skikkelig grei. Da er det mor og far som blir 'the bad guys'! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 OI da nå har jeg spist en pose med ertesuppe (som egentlig er til 4 pax) og 4 store pølser... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Koselig helt til de vet hvor de skal putte banneord i en frekk setning, eller du ikke klarer og bestemme over dem mer. Sånn har jeg det hjemme. 3 søstre på 8-9, en hyperaktig bror på 11, og en bror jeg nesten ikke har kontakt med på 20. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hehe passe ho på 3 nå sist uke det var morro! eheheheh! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har noen kusiner som fortsatt er i den alderen hvor de ikke har en altfor god uttale, og hver gang de spør om kjeks holder jeg på å le meg ihjel. "Mamma, kan vi få barnesex?" roper de gang på gang! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 "Kan jeg få mariesex?" Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg har tilbringt hele dagen med min søster på syv, ikke helt det samme som å være med sånne smårollinger men det har nå vært koselig. Dagen har dor det meste bestått av singstar, sims and and so on... med en fin snope tur på butikken i tillegg Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hehehehe! Alt jeg trenger å gjøre er å blåse opp en ballong så har ho underholdning i timesvis! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Søsteren min har kommet over det stadiet for lenge siden, det kommer nok til å skje med niesene dine også. Bare vent å se Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Hehehe tja ho elsker å tegne hender og! Har enda ikke vist henne hva en pc kan gjøre! Paint kan være morro det og ja!! Endret 6. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Husker den perioden jeg jobbet i barnehagen, de ungene elske virkelig å tegne og jeg kan helt ærlig si at jeg ikke hadde noe imot det jeg heller. Nå kom forresten resten av søskene mine hjem, så jeg blir dermed tvunget til å se Paradise Hotel, dette er det man kaller et mareritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå