Kiro Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) iharal3: GhostViper: Skulle bare mangle Jeg venter bare på at DW skal begynne på BBC , så holder egentlig ikke på med noe. Endret 5. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 2 min igjen Skal selv se på My name is earl Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 iharal3: GhostViper: Skulle bare mangle Jeg venter bare på at DW skal begynne på BBC , så holder egentlig ikke på med noe. DW? Hva er det for et program? Og jeg ser på film med Will Smith. Han spiller faktisk ganske bra i enkelte filmer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Burde kansje ha "Hva er Spotify?" som et alternativ Det blir jo nøyaktig det samme som "nei". Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 iharal3: GhostViper: Skulle bare mangle Jeg venter bare på at DW skal begynne på BBC , så holder egentlig ikke på med noe. DW? Hva er det for et program? Og jeg ser på film med Will Smith. Han spiller faktisk ganske bra i enkelte filmer. What? Hvor har du vært da? Doctor Who er det Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg har bodd under en stein i ti år jeg. :rolleyes: Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Ti år? programmet har eksistert siden 1963 You are inferior. Man will be reborn as cyberman, but you will perish under maximum deletion. Delete, delete, delete, DELETE! Endret 5. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Aktivt i kveld gitt. Delete! Delete! Delete! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Legger merke til dette, etter å ha sett episoden har jeg en slags "hunger" på mer. Så kommer til å se julespesialen i kveld som en slags oppvarming til neste helg You are rogue elements, You are incomptaible, You will be deleted _____________________ Endret 5. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Seven Pounds må være en av de tristeste filmene jeg har sett. Og en av de filmene hvor Will Smith gjør sin beste rolle. Filmen var bare utrolig god. Endret 5. april 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Her i heimen er det ikke mange med langt hår. Det er min mor og min lilleøster. Begge to har ganske langt og mørkebrunt hår. Lillesøstera mi har lengst hår av de to med hår til litt nedenfor skuldrene. Moren min har nemlig krøller og har derfor litt kortere hår. Stefaren min er skalla (han foretrekker "kortklipt") og lillebror er blond. Min egen hårfarge har ikke noe å si. Saken er den at når jeg var på do i sted lå det en hårlokk på ca 6-7cm med mørkebrunt hår i toalettet. Jeg har ikke kastet noe av mitt hår der, og det er derfor min hårfarge ikke er viktig. Stefar har som sagt ikke engang en cm med hår på hodet, så han er også utelukket. Her begynner det å bli litt rart, fordi resten av familien er ikke hjemme, og har ikke vært det siden kl 15 i dag, hvor toalettet ikke inneholdt noe hår. Så hvem kan det komme fra? Ikke er det meg, og ikke kan det være stefar. Mor og lillesøster er ikke hjemme, og lillebror er blond atpåtil. Hmmmmmmz. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 There is a stranger in your house Myrder deg nok i søvne Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Jaja, så lenge det ikke er noe verre ^_^ Men nå skal jeg se Magnum P.I før jeg tar kvelden, så god natt, forumtroll Edit: Skriveleif Endret 5. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Gjett hva jeg fikk i posten i dag! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det hadde jeg helt ærlig aldri gjettet, men slitan den var kjempe stilig Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Sweet mother of God! It looks like a giant axe! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) 500kr på Gamezone, men jeg føler det var verdt det B) Kan sende et bilde. Skal bruke den på lanet i morgen; meg på trommer, Tor-M på gitar og en annen dude på bass. Endret 6. april 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Woah, brutal shizzle. Jeg fikk ikke sove mere, jeg. ._. Åhåhåhå! Gullars er så SØT! :') Legger frem eggeskall og rømme og rømmer (han er jo bergenser. eggeskall + rømme = eg skal rømme). SØT! Endret 6. april 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå