Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iharal3: :love:

GhostViper: Skulle bare mangle :)

Jeg venter bare på at DW skal begynne på BBC , så holder egentlig ikke på med noe.

DW? Hva er det for et program?

Og jeg ser på film med Will Smith. Han spiller faktisk ganske bra i enkelte filmer.

Lenke til kommentar
iharal3: :love:

GhostViper: Skulle bare mangle :)

Jeg venter bare på at DW skal begynne på BBC , så holder egentlig ikke på med noe.

DW? Hva er det for et program?

Og jeg ser på film med Will Smith. Han spiller faktisk ganske bra i enkelte filmer.

What? Hvor har du vært da? :p Doctor Who er det :)

Lenke til kommentar

Legger merke til dette, etter å ha sett episoden har jeg en slags "hunger" på mer.

Så kommer til å se julespesialen i kveld som en slags oppvarming til neste helg :)

You are rogue elements, You are incomptaible, You will be deleted

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Her i heimen er det ikke mange med langt hår. Det er min mor og min lilleøster. Begge to har ganske langt og mørkebrunt hår. Lillesøstera mi har lengst hår av de to med hår til litt nedenfor skuldrene. Moren min har nemlig krøller og har derfor litt kortere hår. Stefaren min er skalla (han foretrekker "kortklipt") og lillebror er blond. Min egen hårfarge har ikke noe å si.

Saken er den at når jeg var på do i sted lå det en hårlokk på ca 6-7cm med mørkebrunt hår i toalettet. Jeg har ikke kastet noe av mitt hår der, og det er derfor min hårfarge ikke er viktig. Stefar har som sagt ikke engang en cm med hår på hodet, så han er også utelukket. Her begynner det å bli litt rart, fordi resten av familien er ikke hjemme, og har ikke vært det siden kl 15 i dag, hvor toalettet ikke inneholdt noe hår.

Så hvem kan det komme fra? Ikke er det meg, og ikke kan det være stefar.

Mor og lillesøster er ikke hjemme, og lillebror er blond atpåtil. Hmmmmmmz.

Lenke til kommentar

Woah, brutal shizzle. Jeg fikk ikke sove mere, jeg. ._.

Åhåhåhå! Gullars er så SØT! :')

Legger frem eggeskall og rømme og rømmer (han er jo bergenser. eggeskall + rømme = eg skal rømme). SØT!

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...