Niqābninja Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg vil også sove <_< Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Oppe til 3.30, sov til 6.55......... Trøtt, vil sove, meeen det kan jeg ikke Huff, for en dag... Nesumar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Eg fant ut noke ista, må innrømme at eg fikk bakover sveis. Vi har ein gammal og grå it-administrator, han verken snakker eller ser ut som ein nerd, så eg trudde eg hadde frie tøyler da eg hadde ein kjedelig periode ista. Eg prøvde meg på net send, men fikk error, ikkje tilgang. Eg prøvde å låse opp dette, error. Eg prøvde en masser av andre ting også, men ingenting funket. Noen som vet korleis eg kan gjøre noke morosame ting på nettet på skulen? Blæh... OS? Egne brukere dere logger inn med? Tilgang til hva? alt? Få litt info her nå da Xp, vi har alle egne brukare som vi bruker. Alt er over ein server trur eg. Eg har spesielt lyst til at eg skal få til net send å øydelege har eg ikkje noko behov for. Edit: Lakus, når sånne ting skjer med meg, blir eg piss forbanna. Føler at eg har mista morosame timer med morosame tingz Edit2: har 200 innlegg i denne tråden. Endret 10. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sånn da var riva tuner lastet ned og jeg driver å sjekker tempen på skjermkortet mitt:-) For øyeblikket med vifte på 40% Null overklokk kun skrivebord rundt 29-30 grader i rommet så ligger tempen stabilt på 67 grader! Er dette kanskje litt mye ja?? Driver fortsatt å venter på nytt kabinett da blir kjølinga så mye bedre:-) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 No føler eg meg som eit englebarn. Eg var på meny, og kjøpte ein hariborull, ho dama foran meg hadde glemt igjen litt over 40 kr, så eg sa ifra. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 No føler eg meg som eit englebarn. Eg var på meny, og kjøpte ein hariborull, ho dama foran meg hadde glemt igjen litt over 40 kr, så eg sa ifra. 40 kroner er da ikke noe å hoppe i taket for da! Men hadde nok satt stor pris på om du hadde sagt i fra til meg og Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Bedre det enn den faste kunden vår som i går stjal en lommebok fra en annen fast kunde. Mennesker finner stadig nye måter å overraske meg på. Menja. Flink gutt, Atsjonas! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Søk på "weird al take out dinner" eller noe sånt. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 http://www.geekologie.com/2009/02/its_abou..._to_convert.php ROFL Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Eg fant ut noke ista, må innrømme at eg fikk bakover sveis. Vi har ein gammal og grå it-administrator, han verken snakker eller ser ut som ein nerd, så eg trudde eg hadde frie tøyler da eg hadde ein kjedelig periode ista. Eg prøvde meg på net send, men fikk error, ikkje tilgang. Eg prøvde å låse opp dette, error. Eg prøvde en masser av andre ting også, men ingenting funket. Noen som vet korleis eg kan gjøre noke morosame ting på nettet på skulen? Blæh... OS? Egne brukere dere logger inn med? Tilgang til hva? alt? Få litt info her nå da Xp, vi har alle egne brukare som vi bruker. Alt er over ein server trur eg. Eg har spesielt lyst til at eg skal få til net send å øydelege har eg ikkje noko behov for. Edit: Lakus, når sånne ting skjer med meg, blir eg piss forbanna. Føler at eg har mista morosame timer med morosame tingz Edit2: har 200 innlegg i denne tråden. PusePus... Net Send er automatisk deaktivert i XP. Så Net Send kan du egentlig bare glemme. Men det du kan gjøre, er å få tak i den lokal admin passordet. Boote opp med en live cd (Ubuntu) og så hente ut en .sys fil og en .sam fil. Da er det mulig å cracke passorde, men dog kun lokalt. Er ikke sikkert dette går, da det hender det er noe greier med domene-pålogging som krever litt triksing først. Menne... skal spille nå, så guide får du senere Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Eller se gamle epedisoder av csi miami mens du drømmer om å gå ut å kjøpe is og sjokolade saus:-) 6 flere innlegg til 1337! Endret 10. februar 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Herregud så Jonas har spammet her inne, da. Hadde jo under 100 innlegg for litt siden og nå har han nesten mer enn meg i denne tråden. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Se denne da, Endret 10. februar 2009 av gctoffen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Eg vil ikkje kalle det direkte spam, eg har jo deltatt i mange (u)nyttige diskusjonar. gctoffen, den har lol Endret 10. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nå har forumet nesten 2000 medlemmer. Kun to igjen så runder vi 2000. Jaja, nummer 34 er da ikke så gale det . Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 1410, eg er ikkje stolt over det. Noe som er litt artig er at hvis du søker "google" på google.com/no, så kommer google.no opp. Det er litt morosamt. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hver er det som er medlem nummer 1? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Nei bomma med to:-( hehe Leter etter gammelt racing spill jeg:-) Endret 10. februar 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå