lolidude_InnleggNO Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hva skal jeg gjøre helt på slutten av hl2 i toppen av tårnet hvor fyren prøver og rømme med teleporter? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Suge ut "kulene" med gravity gun Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Men de kommer jo nye hele tiden? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Dette er verdens beste film! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Sug ut kuler fra sidene (hvor det kommer nye), avfyr dem inn i midtstrålen/søylen/greien slik at de slår de kulene som er i den ut. Gjenta til den er tom. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hva er folkets planer for denne lørdagsaftenen da? Her er det masse gamle familiemedlemmer på besøk. Påskelam ftw. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nå er jeg ferdig med HL2 Slutten var bare rar.... Ikke bra eller dårlig... bare rar Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Da starter man på Episode 1! Hva synes du om spillet? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Noe av det beste jer har spillt! Historien var konge, Det er post-apocalyptisk, Awesome våpner, Ufattelige kule steder, Mange skjulte ting, Skummle fiender og råe kjøretøy! En god blanding av tenking og action. Hvordan er lengden på EP1 og 2 i forhold til HL2? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Vi har hatt akedag i dag. Grillet pølser og marshmellows. Nå har jeg spilt Resident Evil 5 (!) med min 9 år gamle fetter... Nå ser vi på Clone Wars med norsk tale... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Vi har hatt akedag i dag. Grillet pølser og marshmellows.Nå har jeg spilt Resident Evil 5 (!) med min 9 år gamle fetter... Nå ser vi på Clone Wars med norsk tale... Endret 4. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Han sa han fikk lov til alt, så vi satte i gang med å spille Resident Evil vi. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 :rolleyes: For 9 åringer sier bare sannheten om sånt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Tante sto tilogmed og så på at vi spilte det en stund og hun sa ikke noe. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Tante sto tilogmed og så på at vi spilte det en stund og hun sa ikke noe. Var sikkert for sjokert! Endret 4. april 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Tante sto tilogmed og så på at vi spilte det en stund og hun sa ikke noe. Var sikkert for sjokert! Var sikkert moderne nok til å forstå at en 9 åring tar lite skade av pixler i form av zombier. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 I has a smårips. 8D Du har smårips? Trodde du var smårips ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Dette er verdens beste film! Aaaaaaaw! *Wub-smiley goes here* Makan til fin kortfilm skal man lete lenge etter. Den var jo bare fantastisk! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 I min bok tror jeg det er den beste filmen jeg har sett! Jeg bare elsker slutten på den og hele måten fra en grå og trist hverdag til grønne skoger og bare fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå