Laland Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Big One Classic er også en forbausende god måte å starte dagen på! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Lakus skrev: Frokosten besto av 8 wienerpølser med masse pommes frites og 1l melk. NAM! Du trykte i deg ÅTTE wienerpølser i tillegg til masse pommes frites alene? Hvordan er det mulig ;o Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Når Lakus først spiser så pleier jeg å spise rimelig mye. Er faktisk litt sulten enda. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jøss, imponerende. Er stappmett etter fire grillpølser med lompe jeg. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 EEEEEEVIL! IN LEAGUE WITH SATAN! http://open.spotify.com/track/6aZmWtVc7ZKeS6tEmgN2Cx Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Haha, samme her! Kan spise altfor mye enkelte ganger. Gryteretter, lasagne, ribbe etc. forsvinner fort som bare det, særlig når jeg tenker "og nå har jeg rester til imorgen attpåtil!". Det er da de smaker best Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nettopp. Når jeg lager mat til meg selv f.eks lager jeg alltid alt for mye (som aldri er planlagt), og alt ender likevel opp i magen min. Noen ganger kan det dog ta opptil en time å få spist alt sammen. Det deilige med det er at man er mett så lenge etterpå at man bare kan slappe av resten av dagen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har man spist så har man spist. Da trenger man ikke tenke på næring resten av dagen! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nettopp ^_^ Og dessuten smaker etter-maten-røyken helt himmelsk etter et stort måltid Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg har en kvise på overleppa som gjør no inn i hellvette vondt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 det er ikkr mulig å overspise seg når julemat er inne i bildet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Type isfjellkvise? Sånn kvise som virker som den vokser under huden? Det er paain! Bruker-127711 skrev: det er ikkr mulig å overspise seg når julemat er inne i bildet. Sant nok, men merkelig nok er det ikke i jula jeg spiser mest. Blir veldig fort mett av julemat. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Lakus skrev: Type isfjellkvise? Sånn kvise som virker som den vokser under huden? Det er paain Ja, den er stor og rød og ville ikke poppe Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Oho sånne under huden kviser er dem jeg får mest av! Huske rjeg fikk en på triceps liksom. Baksiden av overarmen! Den var sinnsyk vond! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 "You have my axe" De er slitsomme Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 sjekk her for kvisehjelp. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Bruker-127711 skrev: sjekk her for kvisehjelp. Eller her Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hadde tenkt til og spørre hva en sang jeg hørte mye på for 2 år siden men som jeg hadde glemt hva het, men så trykket jeg på ett random band på spotify og der var sangen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Denne er også fin. Eller ikke.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det er weird. Jeg savner Zealuu, og whatnot, men samtidig har jeg fått gjort mer med de spillene jeg har hatt planer om å jobbe med siden han dro enn jeg har gjort tilsammen på den uken han var her. 8D Og snart skal jeg hente Halvor, og han skal få sitte å se på meg spille Fallout når jeg er i stuen og battlefield når jeg er ved pc-en. Jeg tipper han gleder seg. :') Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå