Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Dette her blir jo bare helt sykt!! Sol og ikke en sky på himmelen pg masse snø! Yeeeeeeeehhhhhh!!!!!

Her er det sol, ikke en sky på himmelen og 15+-grader. Nesten så man får lyst til å gå ut og bare nyte solen. Men idag må jeg gjøre ferdig en programmeringsoppgave.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SÅ hva skal folket i dag da?

Jeg har store planer om å dra ut å handle litt før helga setter sikkelig inn!

Må ha middag for i dag og i morgen og litt stæsj :)

Også skal jeg spille en del Men of War og kanskje bettlefield heros beta kanskje?? Også lage meg et par drinker!

Lenke til kommentar

Det var veldig med tåke her i går (kunne ikke se noe som helst), men nå ser det ut som den har lettet litt og solen titter frem. Det er 15grader så det er ikke så altfor gale, dette ser ut til å bli en fin dag.

God morgen forresten :)

Lenke til kommentar
SÅ hva skal folket i dag da?

Jeg har store planer om å dra ut å handle litt før helga setter sikkelig inn!

Må ha middag for i dag og i morgen og litt stæsj :)

Også skal jeg spille en del Men of War og kanskje bettlefield heros beta kanskje?? Også lage meg et par drinker!

Hadde i utgangspunktet bare planer om å dra til byen og hente småripset mitt (bestekompisen min som kommer fra Vikersund på besøk) i seks-tiden, men nå kommer jo lillebror ut hit, så jeg må vel lage middag og shizzle og. :p
Lenke til kommentar
Sitter fast på HL2 igjenn:

Barney står på taket av ett ødelagt bygg jeg er inne i og sier att jeg må hive granater på sniperene som sikter på han. Men jeg finner ingen snipere! Og om jeg går videre går jeg bare i sirkel.

Det kommer et rødt sikte ut av vinduene. Jeg tror jeg var tretten første gang jeg spilte Half-Life 2. Jeg hadde ingen problemer med det, og rundet spillet den første dagen. Jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig. :mellow:

Ja, men det er ikke noen røde sikter ut av vinduene rundt ham :( Det er porblemet. Har også prøvd og hive granater inn i vinduene der men det er ingen der inne.

Lenke til kommentar

For et tåpelig tidspunkt dette var å bli syk på.

JAJA.

Da får jeg ...

1. Laste ned Wheelman (fordi Vin Diesel er mann)

2. Begynne å se på Fringe

3. Se om jeg får XIII til å kjøre i 16:10

4. .. Uh. Faktisk spille et spill i stedet for å bare dille med oppløsninger og sånt.

Og hvordan er det mulig å ha så mye problemer med et såpass ukomplisert spill som Half-Life 2?

Her: http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/file/914642/43360

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Aahh.. Deilig og stå på ski. Varmet opp med en gigantisk 180, og en gigantisk grap på et av de største hoppene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...