Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne likt å diskutere politikk, religion og etikk på et høyere plan enn, "FRP suger fordi dem er rasister".

Husker det var greit å kalle asiatere jævla guling etc, og vitse om selvmordssprenging, at utlendingene tar over alt osv. Men hvis man begynner å si noe sånt som at norge har et problem når det kommer til innvandringspolitikken, så skrek alle rasist^^

Før i dag har jeg forresten sett på den siste the fast and teh furious filmen, og deperat prøvd å overbevise kameraten på veien hjem at Watchmen er en bedre film^^

Koslig var det da mesteparten av mine venner er invitert på fest i morgen kveld, mens jeg sitter her alene i morgen ;) Er ikke livet morsomt!

Been there, experienced that...

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Før i dag har jeg forresten sett på den siste the fast and teh furious filmen, og deperat prøvd å overbevise kameraten på veien hjem at Watchmen er en bedre film^^

Vanskelig å toppe Watchmen, da :)

Ikke ifølge dem jeg så den sammen med^^

Lenke til kommentar

Vanskelig å toppe Watchmen, da :)

Ikke ifølge dem jeg så den sammen med^^

Han jeg så den sammen med likte den ikke så godt heller :( Hvorfor? Har jo kjempe bra musikk og bra story, var jo kjempe bra! :)

Lenke til kommentar
Han jeg så den sammen med likte den ikke så godt heller :( Hvorfor? Har jo kjempe bra musikk og bra story, var jo kjempe bra! :)

Det var noen ok poeng de kom med, og noen dumme.

F. eks at kreftene til heltene ikke ble forklart (hvorfor er en raskere enn dem andre for eksempel), ramdom ting som den tigeren, at den kuleste dør. Litt treg slutt.

Så var det litt mindre smarte, som at den var for ulik vanlige superheltfilmer (de sa at det var ikke en slik film de forventa, men jeg liker heller å få noe nytt), at draktene var teite osv.

Har lyst på tegneserien ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...