Gormers Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Jeg skulle gjerne likt å diskutere politikk, religion og etikk på et høyere plan enn, "FRP suger fordi dem er rasister". Husker det var greit å kalle asiatere jævla guling etc, og vitse om selvmordssprenging, at utlendingene tar over alt osv. Men hvis man begynner å si noe sånt som at norge har et problem når det kommer til innvandringspolitikken, så skrek alle rasist^^ Før i dag har jeg forresten sett på den siste the fast and teh furious filmen, og deperat prøvd å overbevise kameraten på veien hjem at Watchmen er en bedre film^^ Koslig var det da mesteparten av mine venner er invitert på fest i morgen kveld, mens jeg sitter her alene i morgen Er ikke livet morsomt! Been there, experienced that... Endret 3. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Heldigvis kan man trøste seg med TV-serier og forskjellige fora. Jeg burde jo ha vært i sengen by now. Men Supernatural Sesong 4 er bare for spennende. :\ Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Før i dag har jeg forresten sett på den siste the fast and teh furious filmen, og deperat prøvd å overbevise kameraten på veien hjem at Watchmen er en bedre film^^ Vanskelig å toppe Watchmen, da Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) @Snorre: Sammentreff eller? holder på å se den nyeste episoden as we speak Endret 4. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Før i dag har jeg forresten sett på den siste the fast and teh furious filmen, og deperat prøvd å overbevise kameraten på veien hjem at Watchmen er en bedre film^^ Vanskelig å toppe Watchmen, da Ikke ifølge dem jeg så den sammen med^^ Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Før i dag har jeg forresten sett på den siste the fast and teh furious filmen, og deperat prøvd å overbevise kameraten på veien hjem at Watchmen er en bedre film^^ Vanskelig å toppe Watchmen, da Ikke ifølge dem jeg så den sammen med^^ Han jeg så den sammen med likte den ikke så godt heller Hvorfor? Har jo kjempe bra musikk og bra story, var jo kjempe bra! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Gi dem tegneseriene til bursdag/jul. Jeg nekter forøvrig å se den, fordi en del tegneseriegeeks jeg kjenner holdt på å begå symbolsk harakiri i kinosalen da de så den. Endret 4. april 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 @Snorre: Sammentreff eller? holder på å se den nye episoden as we speak Hvilken episode er nyest da? Sitter og ser episode 17 nå. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Han jeg så den sammen med likte den ikke så godt heller Hvorfor? Har jo kjempe bra musikk og bra story, var jo kjempe bra! Det var noen ok poeng de kom med, og noen dumme. F. eks at kreftene til heltene ikke ble forklart (hvorfor er en raskere enn dem andre for eksempel), ramdom ting som den tigeren, at den kuleste dør. Litt treg slutt. Så var det litt mindre smarte, som at den var for ulik vanlige superheltfilmer (de sa at det var ikke en slik film de forventa, men jeg liker heller å få noe nytt), at draktene var teite osv. Har lyst på tegneserien ja. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 @Snorre: Da er jeg en episode foran deg, holder på med nr.18. Denne sesongen er utrolig bra Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hm, finnes det noe en 14-åring som meg kan gjøre for å tjene litt penger..? Vet ikke helt om dette med å gå med aviser er helt min greie, men får vel prøve meg på det om jeg ikke finner noe annet. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Aviser er det meste for en 14-åring dessverre. Men er du heldig så bryr dem seg ikke om alderen din på en lokale matsjappa. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nå går jeg til sengs, men ville bare stikke innom her og ønske dere alle (som fremdeles er våkne) en riktig god natt Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Heldigvis kan man trøste seg med TV-serier og forskjellige fora. Jeg burde jo ha vært i sengen by now. Men Supernatural Sesong 4 er bare for spennende. :\ Seng har vi ikke hørt om. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) @Snorre: Da er jeg en episode foran deg, holder på med nr.18. Denne sesongen er utrolig bra A PROPHET OF THE LORD. etc. Endret 4. april 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Er jo bare jeg og googleboten som er pålogget, jo. Jeg har halsbetennelse og får ikke lov til å jobbe. KJEMPEGØY Å STÅ OPP KLOKKEN 0500 FOR INGENTING. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Bare jeg og TST som er på logget.... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Dette her blir jo bare helt sykt!! Sol og ikke en sky på himmelen pg masse snø! Yeeeeeeeehhhhhh!!!!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Er jo bare jeg og googleboten som er pålogget, jo. Jeg har halsbetennelse og får ikke lov til å jobbe. KJEMPEGØY Å STÅ OPP KLOKKEN 0500 FOR INGENTING. Kjempegøy å dra fra meg for ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå