Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VITS FRA NETTBY:

om 7 år senere , litt funny :-D

han: endelig! dette øyeblikket har jeg ventet på lenge!

hun: forstyrrer jeg? skal jeg gå igjen?

han: NEI! hva tenker du på? jeg grøsser ved tanken!

hun: elsker du meg?

han: selvfølgelig . hele dagen og hele natten!

hun : har du noensinde vært meg utro?

han: NEI! ALDRI! hvorfor spør du om noe sånt?

hun: har du lyst til at kysse meg?

han: ja, hver eneste gang jeg har mulighet for det!

hun: kunne du finne på at slå meg?

han: er du gal? du vet hvordan jeg er!

hun: kan jeg stole på deg?

han: ja!

hun: kjære

SYV ÅR SENERE: les teksten nedenfra og oppover ;-p

-------

Orket ikke fikse skrivefeilene!

God natt!

Endret av HCG
Lenke til kommentar
Bra man kan spille [insert passende spill], ja. Vet ikke om GTA er det jeg ville anbefalt. Jeg er ensom. :(

Jeg også igrunn. Sosiale livet mitt kjørte i grøfta etter ungdomskolen, og jeg har egentlig ikke kommet meg helt ut av grøften enda. Men jeg er ikke helt sosialt avstumpet da. Iforigårs hadde jeg for eksempel en koselig kveld med en studiekamerat hvor vi satt og drakk hot'n'sweet og hadde en hyggelig kveld. Men veldig mange gode venner har jeg nok ikke.

Lenke til kommentar

Jeg vokste fra mine venner jeg. Dessuten snakket dem kun om tre ting. Champions League, Halo (1, 2) og hvor kult det er å feste. Ikke min greie det der. Jeg setter pris på litt "dypere" samtaleemner. Skjønt, jeg var og er kanskje ikke helt representativ for gjennomsnittsmannen. Jeg skulle gjerne likt å diskutere politikk, religion og etikk på et høyere plan enn, "FRP suger fordi dem er rasister". Eller, kanskje bare treffe noen det går ann å diskutere slikt med på et hvilket som helst nivå. Fotball er bare så forbanna intetsigende (beklager til de av dere som er interessert i denne obskure sporten). Nei, jeg burde kanskje melde meg inn i et ungdomsparti eller noe i den banen. Kanskje bli aktiv i Unge Venstre. Hadde jo vært litt artig.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Kan ikke si at mitt eget sosial liv er så veldig mye å skryte av, men har et par gode venner som jeg treffer av og til.

Selv om det ikke blir så veldig ofte nå for tiden ettersom vi går på forskjellige skoler og sånt. :)

Sist gang jeg var "sosial" var faktisk på forrige forumtreff, så det sier vel en del.

Men dette forandres i morgen :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Om dere noenlunde ønsker å beholde enhver form for sosialt liv så ikke start å jobbe som kokk!

Jeg har ingen skikkelig gode venner forutenom gamle arbeidskamerater! Har ingen på min egen alder som jeg kan henge med, dra på byen med eller noe sånt! Men jeg er så genuint interesert i hva jeg driver med så alt sånt har bare flydd forbi! Man mister liksom en del venner og bekjente når man jobber 300 timer pluss i mnd!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Om dere noenlunde ønsker å beholde enhver form for sosialt liv så ikke start å jobbe som kokk!

Jeg har ingen skikkelig gode venner forutenom gamle arbeidskamerater! Har ingen på min egen alder som jeg kan henge med, dra på byen med eller noe sånt! Men jeg er så genuint interesert i hva jeg driver med så alt sånt har bare flydd forbi! Man mister liksom en del venner og bekjente når man jobber 300 timer pluss i mnd!

Det kan jeg godt forstå :) Har tenkt selv å skaffe meg jobb etter sommeren og den kanskje eneste muligheten for meg er en jobb som er nattskift. Og i tilleg skal jeg ta privatist eksamen ved siden av, så kommer til å bli lite sosialt liv for min del, men skal prøve så godt jeg kan å få dyttet litt inn.

Lenke til kommentar

Min hverdag i 4 år var jobb skole sove. I den prioriteringen og! De 2 årene på vidregående var ekstrem! Da sto jeg opp kl 7 på morran dro på skolen. Fri ca en time etter skolen før jeg dro på jobb. Ferdig kl 1 på hverdagene og 2-3 i helgene! Da dro jeg som regel på fest og drakk meg stup full før jeg dro på jobb igjen. sov skjeldent mer enn 2-3 time rom natta i 2 år. Så begynte slutta jeg på skolen.

Da begynte jeg å jobbe skikkelig mye! Den mnd med minst jobb i var vel 250 tenker jeg og de værste så sov jeg i garderoben på jobb i 2 timer før jeg starta på ny vakt.

Tippa vel 400timer en del måneder rundt juletider og konfirmasjons tider.

Nå har jeg hatt et halvår pause og jeg har oppdaga at jeg faktisk ikke har noen venner som jeg kan gjøre noe i lag med forutenom internett! Og det at jeg har jobbet som utleie kokk gjør ikke ting bedre da jeg har jobbet på et utall mange plasser og ikke fått noe fast forhold til noen av dem. Men starter ny jobb nå i mai, fortsatt som kokk. Kommer til å bli like mye jobbing men jeg kommer i det minste til å ha en fast plass å dra på jobb, så det sosiale kommer til å ta seg opp håper jeg! Ellers så må jeg finne på noe drastisk!

Edit: kan jo slenge på at jeg har gått på 2 forskjellige barneskoler 3 forskjellige ungdomskoler 2 forskjellige vidregående og da...

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...