Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Diem er den jeg beundrer mest der. Er ganske lik henne ettersom jeg også liker å komponere mine egne pianolåter etter følelser. Spesielt syns jeg hun har en liten "Final Fantasy" følelse til stykkene hennes. Veldig vakkert. Den andre som bør komme videre var den lille jenta som kunne danse. Det var et virkelig talent. Søt og sjarmerende var isåfall begge to :) Håper på Diem!

Lenke til kommentar

En rapper og en sanger. Fy faen at det går an. Norge ignorerer nok en gang virkelige talenter. Gjør meg forbannet. Rapperen hørtes ut som alle andre rappere, ingenting spesielt i det hele tatt. Sebastian, ingenting spesielt. En litt over treet stemme, ikke noe mer. Fy faen <_<

Endret av Genetics
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

nå gidder jeg ikke mer NT.. Ole og diem kommer ikke videre? Dårlige saker, og hva med hun lille dansejenta?

Lenke til kommentar

Jeg har da bare vært på camping i lag med famile og venner av familie, men det har alltid vært ganske kjekt.

Til tross for at det er veldig trangt og ingen privatliv ( 13mennesker fordelt på to gamle campingvogner)

HCG: Er ikke helt sikker, pleier som oftest å sovne underveis, pluss at mange ser ganske like ut :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...