HerrGhost Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Men nå reiser jeg til hytten for helgen, og tar med meg Doctor Who og The Big Book of Top Gear og koser meg. God helg Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Du får kose deg på hytten (sa det kansje i sted) ...men ble det ikke noe av Torchwood? Endret 3. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Tenkte jeg skulle se om de hadde det i DVD butikken i Knarvik. Utrolig masse tv bokser der. God helg igjen Endret 3. april 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Sitter fast på HL2 igjenn: Barney står på taket av ett ødelagt bygg jeg er inne i og sier att jeg må hive granater på sniperene som sikter på han. Men jeg finner ingen snipere! Og om jeg går videre går jeg bare i sirkel. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Skal snart kjøre 20 mil til en plass som heter Loen. Har med meg PC! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Sitter fast på HL2 igjenn: Barney står på taket av ett ødelagt bygg jeg er inne i og sier att jeg må hive granater på sniperene som sikter på han. Men jeg finner ingen snipere! Og om jeg går videre går jeg bare i sirkel. Det kommer et rødt sikte ut av vinduene. Jeg tror jeg var tretten første gang jeg spilte Half-Life 2. Jeg hadde ingen problemer med det, og rundet spillet den første dagen. Jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig. Endret 3. april 2009 av Genetics Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Mye aktivitet det var her, da! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det er blitt påskeferie og det virker som de fleste har reist Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det er blitt påskeferie og det virker som de fleste har reist Jeg stikker snart selv også, men jeg har med PC'en! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Sånn nå begynner det å bli litt mer på forsiden da. Dette er fortsatt bare et utkast men skriften på siden skal bli en link til de forskjellige sidene. Ellers så skal jeg fortsette på den skrift saken jeg har oppe til venstre. nede til høyre kommer det til å stå vanilje i forskjellige språk. Og nede til høyre lurer jeg på hva jeg skal skrive. Kanskje ingredienser, eller sjokolade kanskje?? Skjul Edit: blir glad for tilbakemeldinger ja! Endret 3. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det er blitt påskeferie og det virker som de fleste har reist Jeg stikker snart selv også, men jeg har med PC'en! Som du har sagt fire ganger. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 er hjemme i påsken jeg Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det er blitt påskeferie og det virker som de fleste har reist Jeg stikker snart selv også, men jeg har med PC'en! Som du har sagt fire ganger. Sitter nå i bilen. Har internettilkobling til huset! Venter på mamma og pappa! Skriver melding når jeg stikker! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 er hjemme i påsken jeg Da er vi oppi 3? burde fått en poll om dette Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Skal på hytta på Nesbyen hele påsken. Er lei av hytta på Nesbyen. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Her du telt med meg og da? Då e me 4 Da er vi fire Endret 3. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hvordan kan jeg få internettilgang på en mac gjennom mobilen? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg sitter på rommet og ehrm.... runker, og plutselig smeller broder'n på tolv opp døra. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Lost var som vanlig helt elsk. The Others, Mystikk og Locke = Epic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå