Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg er endelig hjemme og har levert inn oppgaven min som jeg hadde i IT(1).

Nettsiden jeg lagde ble slik :phttp://www.klasserom.net/111/elev11104/

Hvilken karakter tror dere jeg vil få^^ (4?)

Er uansett så utrolig deilig med ferie nå. I dag skal jeg slække helt fram til jeg skal på kino og får besøk av en jeg er onkel til :)

Har egentlig ikke noen planer for ferien men håper på å kunne dra i en slalombakke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Genetics:

Hehe, har helt grei oversikt over den (bruker CSS osv), men har brukt frontpage for utforming.^^

Ja, men lærern våres er nok litt snillere ihvertfall.

Han gav den siden her som jeg og en annen mekka tidligere i år, en 5+^^ Men da var all koden manuell og superoversiktlig i alle fall. Var litt overraska av å få så bra på den.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Skjul
Hjemmesidetest.jpg

Så langt har jeg kommet da. Dette er forsiden. Det til høyre er de forskjellige sidene innad i siden.
Om meg bilder linker kontakt også videre.
det øvers til venstre laga jeg akkurat. det er ordet kokk på en del forskjellige språk :) og ja det skal være litt sånn utydelig diffust:)
Hva syns dere så langt?
Lenke til kommentar

GV: har du ikke fri?

Er egentlig ikke noen god dømmer siden jeg suger i photoshop selv og design av sider selv:P Men siden ingen andre skriver noe, det var naise. Men hvordan blir resten av forsiden da? Bakgrunnsbildet liksom.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg ksla ha skrift i de boksene til høyre liksom så blir det litt mer pynt åg slikt rundt men ikke mye. De boksene til høyre blir da linker vidre til de andre sidene. bakgrunnen blir den grå hvite igjennom hele siden da. kanskje jeg har med det øverst til venstre og igjennom hele siden det får jeg se på. ellers så skal det ikke være mer ting på forsiden tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...