Gormers Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg er endelig hjemme og har levert inn oppgaven min som jeg hadde i IT(1). Nettsiden jeg lagde ble slik http://www.klasserom.net/111/elev11104/ Hvilken karakter tror dere jeg vil få^^ (4?) Er uansett så utrolig deilig med ferie nå. I dag skal jeg slække helt fram til jeg skal på kino og får besøk av en jeg er onkel til Har egentlig ikke noen planer for ferien men håper på å kunne dra i en slalombakke. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg ville egentlig gitt den en treer, men da ser jeg på designet. Er ikke sikker på hvor mye koding osv du har gjort Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nå har jeg spist muffins, fikset half life, drukker brus og jeg er klar til og overnatte oss en venn Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Genetics: Hehe, har helt grei oversikt over den (bruker CSS osv), men har brukt frontpage for utforming.^^ Ja, men lærern våres er nok litt snillere ihvertfall. Han gav den siden her som jeg og en annen mekka tidligere i år, en 5+^^ Men da var all koden manuell og superoversiktlig i alle fall. Var litt overraska av å få så bra på den. Endret 3. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg må kjøre til Tromsø med familien på fem i en liten trang bil til hytta til fjortis vennene til søsteren min Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Skjul Så langt har jeg kommet da. Dette er forsiden. Det til høyre er de forskjellige sidene innad i siden. Om meg bilder linker kontakt også videre.det øvers til venstre laga jeg akkurat. det er ordet kokk på en del forskjellige språk og ja det skal være litt sånn utydelig diffust:)Hva syns dere så langt? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Skal kjøre 22 mil idag. Gleder meg. Får håpe det blir bra dit jeg skal Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Hvor skal du? Hallo alle sammen FERIE! Wooohooo!!! Endret 3. april 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) GV: har du ikke fri? Er egentlig ikke noen god dømmer siden jeg suger i photoshop selv og design av sider selv:P Men siden ingen andre skriver noe, det var naise. Men hvordan blir resten av forsiden da? Bakgrunnsbildet liksom. Endret 3. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Wooohooo. Du må ikke mislede folk på den måten <_< Akkurat nå synest jeg veldig synd på læreren til søsteren min som akkurat fikk sparken Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg ksla ha skrift i de boksene til høyre liksom så blir det litt mer pynt åg slikt rundt men ikke mye. De boksene til høyre blir da linker vidre til de andre sidene. bakgrunnen blir den grå hvite igjennom hele siden da. kanskje jeg har med det øverst til venstre og igjennom hele siden det får jeg se på. ellers så skal det ikke være mer ting på forsiden tror jeg. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) GV: har du ikke fri? Joda Skulle jeg ikke hatt fri? Wooohooo. Du må ikke mislede folk på den måten <_< Ops, beklager Endret 3. april 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Noen som har sett filmen "Australia"? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ei, men så akkurat reklame for den i se og hør Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Joda Skulle jeg ikke hatt fri? Du skrev punktum etter "Wooohooo"... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Punktum er normalt i norskskrivning for å markere enden på en setning eller ett ord (lulz) Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ah, jeg skjønner. Fikset Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Punktum er normalt i norskskrivning for å markere enden på en setning eller ett ord (lulz) Utropstegn er mer normalt for å markere slutten på det ordet der. Endret 3. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå