LucarioX Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Endelig påske! Er i Sverige nå jeg, deilig å slippe all den stygge snøen hjemme i Oslo. Mye mer vårlig her! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Endelig påske! Er i Sverige nå jeg, deilig å slippe all den stygge snøen hjemme i Oslo. Mye mer vårlig her! Hva snø i Oslo? Hvor er det snø i Oslo da?? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg fikk sommerjobb med èn gang! Jadda! Takk til Erik for hans sikkert glohete anbefaling. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jottonia Da starter det en ny runde i dette aksje/investerings spillet Anbefaler alle som er intresert i slike ting å joine nå mens de kan:) sist runde da startet jeg midt i og kom på 30-32 plass! Dette er et gratis browser basert spill, men med mulighet for å betale for å få noen fordeler. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg fikk sommerjobb med èn gang! Jadda! Takk til Erik for hans sikkert glohete anbefaling. What er det denne jobben går ut på da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Blir vel lagergutt på Meny først og fremst, men penger er penger. Mye bedre enn å være telefonselger ihvertfall. Makan til passiv jobb skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det viktige er at du lager et design i photoshop, gimp eller lignende som du blir fornøyd med, så kan vi heller ta steget videre når du er fornøyd der. Kan du hjelpe meg? Kan ta det over MSN Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Endelig påske! Er i Sverige nå jeg, deilig å slippe all den stygge snøen hjemme i Oslo. Mye mer vårlig her! Hva snø i Oslo? Hvor er det snø i Oslo da?? Trenger ikke kjøre mer enn ti minutter ut av sentrum før det er masser av snø. Er hvertfall det der jeg bor. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Her i Kragerø er det sol og skikkelig vår! Påskeferien kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt! B) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Her i Kragerø er det sol og skikkelig vår! Påskeferien kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt! B) Bergen har ganske pent vær idag vi også faktisk. 12 grader (her oppå fjellet hvor jeg bor, sikkert 15 nede i sentrum) og blå himmel så langt øyet rekker. Skikkelig godvær med andre ord. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg skal pynte muffins snart ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 I can has ur muffin? vent, det kom ut feil.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg er på vei til trysil Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 God Morgen folkens, er jeg den eneste uten planer i påsken? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Absolutt ikke. Har så få planer at jeg nesten skremmer meg selv. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg har planer om å studere (aka programmere, skrive oppgaver om informasjonssystemer og gjøre diskret matematikk). I tillegg har jeg planer om å lakkere min fancy (en del år gamle) sparkesykkel svart (med blå detaljer) og gi til min ti år gamle niese. Sparkesykkel er tufft. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) God Morgen folkens, er jeg den eneste uten planer i påsken? Tja planer og planer. Jeg skal mekke hjemmeside tenkte jeg på faktisk! Har begynt å komme godt igang med designet faktisk! Har en del ideer som jeg skal prøve å få til som jeg vil:) Det blir en minimalistisk side med kokketing og kanskje litt gamer ting også Jada det kommer til å ligge en link der til gamer.no så klart:) Endret 3. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Lager alle hjemmesider nå plutselig? kansje jeg og burde begynne, siden jeg har innlevering i IT om en måneds tid. EDIT: Har selvfølgelig glemt pcen med CS3 pakken. Endret 3. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det var da en herlig star på påskeferien med en sekser på brosjyren min samtidig som været var strålende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå