Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jottonia Da starter det en ny runde i dette aksje/investerings spillet Anbefaler alle som er intresert i slike ting å joine nå mens de kan:) sist runde da startet jeg midt i og kom på 30-32 plass!

Dette er et gratis browser basert spill, men med mulighet for å betale for å få noen fordeler.

Lenke til kommentar
Endelig påske! :) Er i Sverige nå jeg, deilig å slippe all den stygge snøen hjemme i Oslo. Mye mer vårlig her!

Hva snø i Oslo? Hvor er det snø i Oslo da??

Trenger ikke kjøre mer enn ti minutter ut av sentrum før det er masser av snø. Er hvertfall det der jeg bor.

Lenke til kommentar
Her i Kragerø er det sol og skikkelig vår! Påskeferien kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt! B)

Bergen har ganske pent vær idag vi også faktisk. 12 grader (her oppå fjellet hvor jeg bor, sikkert 15 nede i sentrum) og blå himmel så langt øyet rekker. Skikkelig godvær med andre ord.

Lenke til kommentar

Jeg har planer om å studere (aka programmere, skrive oppgaver om informasjonssystemer og gjøre diskret matematikk). I tillegg har jeg planer om å lakkere min fancy (en del år gamle) sparkesykkel svart (med blå detaljer) og gi til min ti år gamle niese. Sparkesykkel er tufft. :D

Lenke til kommentar
God Morgen folkens, er jeg den eneste uten planer i påsken? :huh:

Tja planer og planer.

Jeg skal mekke hjemmeside tenkte jeg på faktisk! Har begynt å komme godt igang med designet faktisk!

Har en del ideer som jeg skal prøve å få til som jeg vil:)

Det blir en minimalistisk side med kokketing og kanskje litt gamer ting også:)

Jada det kommer til å ligge en link der til gamer.no så klart:)

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...