Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk ikke noe svar på hjemmesiden min: http://vpadg.webs.com/ Hva syntes dere?

Den så veldig bra ut, med unntak av én ting som jeg irriterte meg over: Det virker som om siden er kuttet av nederst, fordi den nedereste delen ikke har avrundede kanter som den øverste, og den har heller ikke noe "luft" mellom det svarte og bunnen.

EDIT: Bør kanskje begynne å forberede meg litt til prøven i litteraturhistorie i morgen.

Det kommer av hosten jeg bruker altså ikke min feil. For ved lokalt så har den luft immellom (Hvordan skrives det?).

Photoshop har jeg faktisk men det er sånn versjon som "alle" har. Om du skjønner.

Allså designet er ikke noen problem det er værre med å få den ut på nett liksom få opp bilder plasere dem hvor du vil ha dem få linker til å fungere (allså gå inn på en ny side på min webside om du skjønner)

Det viktige er at du lager et design i photoshop, gimp eller lignende som du blir fornøyd med, så kan vi heller ta steget videre når du er fornøyd der.

Lenke til kommentar

Selv skal jeg se Quantum of Solace, nå, etterfulgt av en episode med enten Magnum P.I eller Lost.

Deretter skal jeg steke meg en pizza og fyre opp Gears of War 2. Nerdestart på ferien? Ja.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

i have updated my signature is it cool i hope so because im not changing it anytime soon i hate to tinker around with creating signatures and sorry i dont know the answer to your problem lolidude but i havent played half life 2 or used steam for a long time now so i dont know what to do hope this wasnt too hard to read tell me

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...