iharal3 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Han har Aspbergers syndrom eller noe + at han ble mobbet. Jeg husker ikke alt nå men han har skrevet det noen ganger tidligere. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fikk ikke noe svar på hjemmesiden min: http://vpadg.webs.com/ Hva syntes dere? Den så veldig bra ut, med unntak av én ting som jeg irriterte meg over: Det virker som om siden er kuttet av nederst, fordi den nedereste delen ikke har avrundede kanter som den øverste, og den har heller ikke noe "luft" mellom det svarte og bunnen. EDIT: Bør kanskje begynne å forberede meg litt til prøven i litteraturhistorie i morgen. Det kommer av hosten jeg bruker altså ikke min feil. For ved lokalt så har den luft immellom (Hvordan skrives det?). Photoshop har jeg faktisk men det er sånn versjon som "alle" har. Om du skjønner.Allså designet er ikke noen problem det er værre med å få den ut på nett liksom få opp bilder plasere dem hvor du vil ha dem få linker til å fungere (allså gå inn på en ny side på min webside om du skjønner) Det viktige er at du lager et design i photoshop, gimp eller lignende som du blir fornøyd med, så kan vi heller ta steget videre når du er fornøyd der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Bonjour, alle sammen. Jeg er oppe nå, det er forferdelig. Skal inn til byen nå, og så skal jeg på NAV, så tilbake igjen. Jeg liker ikke sånne dager. Lenke til kommentar
ecolized Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 en dag igjen til påske:) det blir herlig å få fri fra almenn!! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hva skjer her da? Har akkurat hatt seksualundervisning, og nå er det norsk-prøve. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Sitter å redigerer musikkvideo, også må jeg snart begynne å øve til matte prøven etterpå i dag. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Lager skisser til en webdesign oppgave vi har fått nå. Også sitter jeg jo her. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 God morgen folkens. Jeg sitter nok på flyet til Italia om noen timer, så dere får kose dere her hjemme i det kalde sørpete nord B) Vel, påske i Norge er jo koselig det også, med påskeegg, ski og appelsiner! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 God morgen folkens. Jeg sitter nok på flyet til Italia om noen timer, så dere får kose dere her hjemme i det kalde sørpete nord B) Her har det vært strålende sol hele uka Gudd vakkation everyboddy! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Skal bli digg i kveld! Starten på ferien består av Gears of War 2 og RE5 coop i hele dag! Etter å ha levert en søknad om sommerjobb klokka ett, såklart. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Selv skal jeg se Quantum of Solace, nå, etterfulgt av en episode med enten Magnum P.I eller Lost. Deretter skal jeg steke meg en pizza og fyre opp Gears of War 2. Nerdestart på ferien? Ja. Endret 3. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Herlig med påskeferie. tidlig fri Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 HL2 lar meg ikke slå av cheats. Den finner ikke ''SV_Cheats 0'' i cheats kommando dingsen. Jævli irriterende siden jeg har lyst til og dø når jeg spiller HL2. Kan dere plis hjelpe meg? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ser du nå hvor juksing fører deg? Hehe vi prøvde å advare deg da! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Men jeg satt fast... Nå er jo ikke spillet morsomt lenger. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 i have updated my signature is it cool i hope so because im not changing it anytime soon i hate to tinker around with creating signatures and sorry i dont know the answer to your problem lolidude but i havent played half life 2 or used steam for a long time now so i dont know what to do hope this wasnt too hard to read tell me Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg ser på James Bond. Hva gjør dere? Svar meg! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 I'm playing Warblad at school and got a new highscore of 8kk. You cannot beat me. Men tilbake til norsk så er jeg vel på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå