Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Oslo er stappfull av skadedyr^^ kunne egentli aldrig tenkt meg og flytte dit. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Bergen er bedre enn Oslo any day Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg tror du henger i feil del av Bergen om du synes det er for lite resturanter, kafeer og barer. Hovedforskjellen er at alt ikke er trøkt inn i en gate. Liker faktisk at alt er trøkt inn i en gate jeg. Lettere å komme seg steder. Ingen fartsgale brødre her i Bergen (eller jo, men han har ikke bil). I oslo sitter brødrene med audier, bmwer og alt annet. Har lyst å henge litt mer med dem. Være med i Gatebil <3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Omg, Gatebil. ._. Oslo er sånn ca. ålreit så lenge man har de rette folkene, men å bo der i lengre perioder tror jeg ville tatt knekken på meg. Makan til deprimerende by. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg må nok bli i stygge Bergen litt til. ^^ Har søkt jobb og sånt, pluss fattern bor her. Blir nok ikke å flytte noen plass før jeg har spart opp nok til en leilighet eller hus, så blir vel et par år. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Omg, Gatebil. ._.Oslo er sånn ca. ålreit så lenge man har de rette folkene, men å bo der i lengre perioder tror jeg ville tatt knekken på meg. Makan til deprimerende by. For en gangs skyld er jeg enig med deg i noe. Det finnes vel knapt noen by i Europa som er mer deprimerende enn Oslo, med mindre man begynner å dra inn diverse tidligere østblokkland. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 En ting jeg ikke likte med Oslo (som sikkert bare var der og da) var at det luktet kloakk veldig mange plasser hvor de jobbet. Fysj. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Da var fremføringa overstått. Gikk overraskende bra! Fikk til og med positiv feedback. Var jævla nervøs jeg gikk opp på "podiet" da, men men. Eneste som var kjipt er at powerpoint-presentasjonen ikke fungerte som den skulle på skolens PC-er. Det skjønte jeg ikke noe av. Måtte blant annet markere teksten med musa for at folk skulle se noe. Hørte at det muligens er p.g.a. at jeg sende fila via e-post? Er det sant? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Da var fremføringa overstått. Gikk overraskende bra! Fikk til og med positiv feedback. Var jævla nervøs jeg gikk opp på "podiet" da, men men. Eneste som var kjipt er at powerpoint-presentasjonen ikke fungerte som den skulle på skolens PC-er. Det skjønte jeg ikke noe av. Måtte blant annet markere teksten med musa for at folk skulle se noe. Hørte at det muligens er p.g.a. at jeg sende fila via e-post? Er det sant?Hvilken forsendelsemetode du brukte burde ikke ha noe å si. Jeg gjetter på inkompatibilitet mellom ulike PP-versjoner. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 fargoth: Snodig. Jeg har Powerpoint 2007 her, og skolens PC har powerpoint 2007. De andre fikk sine PP-presentasjoner til å fungere. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 fargoth: Snodig. Jeg har Powerpoint 2007 her, og skolens PC har powerpoint 2007. De andre fikk sine PP-presentasjoner til å fungere.Fikk du noen feilmeldinger ved åpning av presentasjonen? Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 fargoth: Niks, men når jeg starta selve slideshowet dukket det opp sånne tomme rubrikker med X i, og tekst. I teksten (er vel egentlig feilmeldinga) sto det at det muligens ikke er nok minne på dataen til å vise slideshowet/grafikken, men det kan jo ikke stemme da de andre fikk til. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Eyy, ikke diss Oslo! Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jo, og du glemte nynorsk. Hvis jeg skal flytte, så vil jeg flytte til Stavanger. Oslo er på bunnen av listen, alt for mye drit generelt der. Den eneste fordelen tidligere var at det var flere konserter og events der, nå er den forskjellen i stor grad borte, vi har hatt mange geniale konserter i Bergen de siste årene. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Han steik i hælveta førr et snyver... Faen meg 1m snø utenfor. D:< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Snøen her rekker meg til over knærne. Jeg testet ved å hoppe ut av vinduet og ut i snøen. Skal merkes at jeg er ca 185cm høy Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Da er du noken få cm høgare enn meg Lakus. Forøvrik så er ikkje Oslo ein dritby, ja ok, det er mange narkomane, men det gjer ikkje det den til ein drittby. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hva står her: Eg vonar at veven er oppe og går, men i røynda er det umogleg Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Forøvrik så er ikkje Oslo ein dritby, ja ok, det er mange narkomane, men det gjer ikkje det den til ein drittby. Jo, Oslo er noe dritt. Bare pakk som bor der! Men det finnes selvfølgelig unntak Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 No bor jo eg på utkanten av Oslo, her er det fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå