Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skulle gjerne å hjulpet (elsker photoshop :love: ), men glemte den andre pcen på hybelen.

Synes Photoshop er så utrolig vanskelig og avansert, må få lært meg det ordentlig snart.

Begynner du uten hjelp, er det ikke rart det er vanskelig. Søk på "Photoshop tutorials" eller noe på google. Massehvis av gøy, spesielt "You suck at photoshop" videoene er lærerike, og helt genialt morsomme.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

I video 3 tror jeg han sier "Hi and welcome you still suck at photoshop.. Not getting better i see" eller noe.

Da var jeg endelig ferdig, har omtrent holdt på i 6-7 timer bare idag, rundt 2 timer igjen på skolen for å male ferdig, og har sittet ganske lenge og skrevet. Kommet meg frem til rundt 4 A4 sider med skrift 12. Jeg er stolt, og sliten som fy B)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg legger meg når fronter funker. Ikke før, om det funker kl 9 imorgen tidlig, blir det en trøtt jonas.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Fronter er vår skoletjeneste eller hva det heter. Der skjer innleveringer og midlertidlig lagring av dokumenter osv..

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å eh.. "hacke" seg inn på en prøve på fronter som er "ikke aktiv"? Altså, er en prøve som er merket med "ikke aktiv", får altså beskjeden "Prøven er ikke åpen ennå" når jeg trykker på den. Vil gjerne få sett spørsmålene før den åpner, hvordan? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...