Essem Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Wikipedia ftw? Det medfører riktighet. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hehe, ja. Er lett å overaske gitt Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Skulle gjerne å hjulpet (elsker photoshop ), men glemte den andre pcen på hybelen. Synes Photoshop er så utrolig vanskelig og avansert, må få lært meg det ordentlig snart. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Photoshop blir veldig lett når man har lært det, merkelig nok Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Skulle gjerne å hjulpet (elsker photoshop ), men glemte den andre pcen på hybelen. Synes Photoshop er så utrolig vanskelig og avansert, må få lært meg det ordentlig snart. Begynner du uten hjelp, er det ikke rart det er vanskelig. Søk på "Photoshop tutorials" eller noe på google. Massehvis av gøy, spesielt "You suck at photoshop" videoene er lærerike, og helt genialt morsomme. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Genialt + Morsomt = epic win. Elsker når folk beskriver seriøse ting med humor Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 I video 3 tror jeg han sier "Hi and welcome you still suck at photoshop.. Not getting better i see" eller noe. Da var jeg endelig ferdig, har omtrent holdt på i 6-7 timer bare idag, rundt 2 timer igjen på skolen for å male ferdig, og har sittet ganske lenge og skrevet. Kommet meg frem til rundt 4 A4 sider med skrift 12. Jeg er stolt, og sliten som fy B) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Får vel kjøre gjennom noen tutorials etterhvert, da. Folk blir lenge oppe? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg legger meg når fronter funker. Ikke før, om det funker kl 9 imorgen tidlig, blir det en trøtt jonas. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Selvsagt. Legger meg aldri før 3 Hæ!? Fronter? Endret 2. april 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Fronter er vår skoletjeneste eller hva det heter. Der skjer innleveringer og midlertidlig lagring av dokumenter osv.. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva skal folk som er våkne i helgen da? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det vet jeg, men hvorfor skal du bruke fronter kl 9 om morgenen? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva skal folk som er våkne i helgen da? Jeg skal på filmkveld hos en vennine på Lørdag, men ellers har jeg ingen planer Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Skal selv på hytten i helgen. Skal kjøpe bok i morgen og kanskje en tv serie for underholdning. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg drar til trysil imorgen kl halv 2, og kommer hjem søndag neste uke. Digg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Noen som vet om det er mulig å eh.. "hacke" seg inn på en prøve på fronter som er "ikke aktiv"? Altså, er en prøve som er merket med "ikke aktiv", får altså beskjeden "Prøven er ikke åpen ennå" når jeg trykker på den. Vil gjerne få sett spørsmålene før den åpner, hvordan? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det føles som om SO har gått tom for samtaleemner, noe jeg finner veldig trist Yup. Er litt aktivitet her nå i alle fall, men føler sånn jeg og. Derfor jeg bare slenger på random youtubevideoer som regel. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Trykk kopier > Trykk lim inn i WinRAR > trykk Extract > Les spørsmålene > Få et godt resultat på prøven. Hyggelig å hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå