Mokko Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Fikk ikke noe svar på hjemmesiden min: http://vpadg.webs.com/ Hva syntes dere? Den så veldig bra ut, med unntak av én ting som jeg irriterte meg over: Det virker som om siden er kuttet av nederst, fordi den nedereste delen ikke har avrundede kanter som den øverste, og den har heller ikke noe "luft" mellom det svarte og bunnen. EDIT: Bør kanskje begynne å forberede meg litt til prøven i litteraturhistorie i morgen. Endret 2. april 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Det er kansje en ide, overraskende hvor mye bedre resultatet blir når man faktisk har lest på forhånd Edit: Jeg har Siste ordet Endret 2. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er kansje en ide, overraskende hvor mye bedre resultatet blir når man faktisk har lest på forhånd Jepp, har merkelig nok kommet frem til det samme.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hmm Nå må jeg vente helt til 17 før netshop sender pakken min!! Da må jeg skru opp den stasjonære bytte vannkjølinga med stock vifte og skru sammen skiten igjen... Noe jeg ikke gleder meg til! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ingen aktivitet i SO + fri i morgen = LOST tid Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er liv her! Jeg må vel snart vurdere å legge meg, da. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Nein! Våkn opp! Endret 2. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det føles som om SO har gått tom for samtaleemner, noe jeg finner veldig trist Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) God kveld natttroll! Jeg trenger litt hjelp. Bildet nedenfor skal tulles litt med, endring av utseende (sepia, floating edges osv..) kan noen gjøre det for meg? Har ikke photoshop eller et annet gøy program tilgjengelig, og sitter på mac. Takk. Edit: Bildet kom ikke opp, fikk ikke lastet opp, linkypinky! Endret 2. april 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Skulle gjerne å hjulpet (elsker photoshop ), men glemte den andre pcen på hybelen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 I all verden. Hvem var det for en? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Alex Møklebust. Du fortjener et slag i tryne som ikke vet det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Alex Møklebust. Du fortjener et slag i tryne som ikke vet det. Kan ikke si jeg har hørt så mye på Seigmenn. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Wikipedia ftw? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Du er like overrasket hver dag du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå