Nøtte Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg kan ikke lese det jeg tror står i gul skrift. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Da fjerner jeg det. Fargene var halve punen.. :-/ Edit: for å snakke om noe annet, så har jeg valgt valgfag for neste år. Trykk&Foto og Entrepenørskap! Noen her som har noen erfaringen med noen av dem? Endret 2. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nå er jo jeg fargeblind da så er kanskje ikke så rart jeg ikke så det i gult... jeg ser foreksemel svært dålig rose/lilla skrift på grønn bakgrunn. det var er butikk som hadde et salg en gang og alt sto med rosa/lilla skrift på grønne plakater. så jeg snudde i butikken og gikk ut igjen. Jeg ante jo ikke hva dem hadde for tilbud heheh! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nei, den var vanskelig å se her også. Men det å være fargeblind - hvordan er det? (hvis jeg kan spørre, såklart..) Kjenner en som er fargeblind på det ene øyet, og jeg kan ikke se for meg noe mer frustrerende.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg er vel klasifisert som fargesvak egentlig. Men dette er ikke noe jeg legger så mye merke til i det vanlige liv om du skjønner hva jeg mener! Den dreamweaver ser jo for god ut til å være sann da! Det er akkurat det jeg leter etter. Nå må jeg bare ringe å få noen tjenester gjenngjort og litt miksing i salaten så skal jeg vel alltids være i gang i løpet av morgen dagen... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Er man vandt med noe så vet man vel ikke hvordan noe annet er, og det kan vel ikke endres på helt enda. Jaja - lykke til med siden! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Satan jeg blir tvingt med til Jotunheimen i påsken Jeg vil være hjemme! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 iharal, må bare si det. Den grønnfargen skjærer i øynene! <_< Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Vel, jeg måtte legge det i en mest mulig moderatorgrønnaktig farge siden det var Laland som sa det. Men du kan jo prøve å: slutte å whine, og venne deg til det Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 MOderator fargen er mørkere da... Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Vel, jeg måtte legge det i en mest mulig moderatorgrønnaktig farge siden det var Laland som sa det. Men du kan jo prøve å: slutte å whine, og venne deg til det Nå var det vel ikke direkte klaging, men om du syntes du må ha det siden Laland "sa" det, så må du vel det. Du tenkte vel det var tøft Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nå er det lesbart i hvertfall og ser mer moderator aktig ut. Noe som du var ute etter i utgangspunktet kanskje? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nå har jeg kommet inn etter en tur med hunden og katten, og har derfor funnet ut at jeg vil bli katt i mitt neste liv Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Laland is pleased with iharal3's signature. And so is Nøtte. 'Cause he's nuts. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 AAAAAAAAAAAAAAAARGH!!! Jeg får ikke til og slå av buddha cheaten i HL2 ! Det ødelegger all morroa! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Type inn i konsoll: cl_crosshairscale 1 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det iharal3 foreslår der vil fjerne alle koder, og gjør spillet så vanilla som du får det. Det enkle er ofte det beste. Nei, gir meg for idag. Norskprøve imorra.. :-/ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Type inn i konsoll: cl_crosshairscale 1 Ingen som syns den var artig? Jeg ler i hvertfall for meg selv ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ha, ha, he, hi ho. hu, hø, hø, hå. God natt, forumtroll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå