Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff den dvd plata på nettsiden din var hypnotiserende :wacko:

Planen var å lage et lydklipp som ble spilt av når man trykker på den :p Får se om jeg får det til^^

Hehe ble bare sittende å stirre på den av en eller annen grunn. Lydklippet høres ut som en god idè, kanskje videosnutt også?

Vaine: Ooo en sånn vil jeg også ha :love: . Kostet den mye?

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

@Vaenas: Hmm kan hende det bare er meg men syns enten du burde ha flere spreke farger for å mache siden eller tone dem ned litt for å mache siden. Syns det ble litt sånn farge kræsj. Eller så kunne fontene på skriften ha vært litt rundere i kantene også kanskje. Litt mer lekent om du skjønner. Bildene er kjempe fete da! Også liker jeg den delen øvers til høyre og navnet ditt til venstre med den pilen var tøft!

Kanskje lit turyddig på About siden?

Også kommer det vel mer under guitar kanskje??

Lenke til kommentar

Jeg lurer også på det her med å lage engen webside men jeg aner liksom ikke helt hvor jeg skal starte da?

Noen som har noen gode guider eller verktøy (der jeg kan gjøre hva jeg vil). Som gjør det "enkelt" å lage en web side

Lenke til kommentar

Anngående hakkete kanter, kommer det av at jeg klarte å lage hele siden i feil størrelse i starten... Måtte derfor resize siden til 955 i bredden.

Men Nøtte har du photoshop så er den utrolig lett å bruke til å lage designet i.

Lenke til kommentar

Photoshop har jeg faktisk men det er sånn versjon som "alle" har. Om du skjønner.

Allså designet er ikke noen problem det er værre med å få den ut på nett liksom få opp bilder plasere dem hvor du vil ha dem få linker til å fungere (allså gå inn på en ny side på min webside om du skjønner)

Lenke til kommentar

Er det ikke vannskelig og piratnedlaste photoshop? Du trenger da keys og cracks og masse rart? :p

Huff den dvd plata på nettsiden din var hypnotiserende :wacko:

Planen var å lage et lydklipp som ble spilt av når man trykker på den :p Får se om jeg får det til^^

Hehe ble bare sittende å stirre på den av en eller annen grunn. Lydklippet høres ut som en god idè, kanskje videosnutt også?

Vaine: Ooo en sånn vil jeg også ha :love: . Kostet den mye?

Jeg stirret også på den lenge :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...