Kiro Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Gormers: Ja i media, jeg sa også at jeg ikke hadde matte i år Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har folk sett disse rare greiene her? Utrolig hva folk prøver seg på: http://www.nettavisen.no/it/article2594139.ece Oppdaterte bloggen nå. Dere kommer til å le av det nyeste innlegget. LinkINsignature. Du har mye å lære, GV ? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Ehtram: Yup. Vet at du sette pris på det og (men hvem gjør vel ikke det).^^ Curse at jeg ikke går på Glemmen akkurat nå. Greåker (der jeg går) ligger ikke langt ifra. Endret 2. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva skal dere andre i påskeferien da? Være hjemme de første dagene (lan), og stikker til Vrådal fra onsdag og frem til søndag/mandag. Skal bli herlig å stå på ski igjen Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvordan lager jeg en nettside`? http://www.pageresource.com/html/index2.htm Hvordan får jeg nettsiden på nett da? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kan noen forklare meg dette ganske enkelt og på Norsk? Skjul Cheat mode Open Steam, go to your "Play Games" menu, and select Half-Life 2. Right click on it and select "Properties". Click the Launch Options button then type -console. Click "Ok", then close. Double click Half-Life 2 to start the game. Once it is loaded and you are playing, press the ~ key to bring up the console. Then, enter sv_cheats 1 and press [Enter]. You can now enter the following codes at the console window. Brian Tokarcik Also, any code can be used as a command line parameter by prefixing it with the "-" character. Note: For games that were downloaded from Steam, to use cheats in single player mode, start the game with the -applaunch -dev -tconsole command line parameter. I suck. Du åpner steam > Høyreklikker på Half-Life 2 > Egenskaper > så trykker du på "angi startalternativer" og skriver -console > "ok" og så lukker du den. Når du starter half-life 2 vil en konsoll"boks" være åpen, der skriver du sv_cheats 1. noe slikt? Takk, men kan man slå av cheatsene også på noen måte? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva skal dere andre i påskeferien da? Være hjemme de første dagene (lan), og stikker til Vrådal fra onsdag og frem til søndag/mandag. Skal bli herlig å stå på ski igjen Ah! I'm so jealous. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Jeg skal lese til privatist eksamen i påske ferien! Yay! Ligger langt etter! Wohoo! Endret 2. april 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kan noen forklare meg dette ganske enkelt og på Norsk? Skjul Cheat mode Open Steam, go to your "Play Games" menu, and select Half-Life 2. Right click on it and select "Properties". Click the Launch Options button then type -console. Click "Ok", then close. Double click Half-Life 2 to start the game. Once it is loaded and you are playing, press the ~ key to bring up the console. Then, enter sv_cheats 1 and press [Enter]. You can now enter the following codes at the console window. Brian Tokarcik Also, any code can be used as a command line parameter by prefixing it with the "-" character. Note: For games that were downloaded from Steam, to use cheats in single player mode, start the game with the -applaunch -dev -tconsole command line parameter. I suck. Du åpner steam > Høyreklikker på Half-Life 2 > Egenskaper > så trykker du på "angi startalternativer" og skriver -console > "ok" og så lukker du den. Når du starter half-life 2 vil en konsoll"boks" være åpen, der skriver du sv_cheats 1. noe slikt? Takk, men kan man slå av cheatsene etter man har brukt de ? I demand an answer. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvordan lager jeg en nettside`? http://www.pageresource.com/html/index2.htm Hvordan får jeg nettsiden på nett da? Me too, Lolidude! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 AHAHA! Fant ut att om jeg tar hodetelefonene halveis ut av inkoblingshulldingsen så høres musikken ut som det er fra ett crappy øvingstudio Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kan noen svare meg på HL2 spørsmålet mitt? Trenger svar før klokka 8 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) lolidude: sv_cheats 0 i konsoll for å skru det av. Men husk på at hvis du lukker konsollen, må du restarte half-life for å få den opp igjen. Hvis du ikke har den bindet til en knapp. HCG: Webhotell f.eks Edit: leif Endret 2. april 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Look at what i made today! http://vpadg.webs.com/ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 lolidude:sv_cheats 0 i konsoll for å skru det av. Men husk på at hvis du lukker konsollen, må du restarte half-life for å få den opp igjen. Hvis du ikke har den bindet til en knapp. Ikke restarte allt man har gjort? Bare sette igang spillet på nytt sant? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Da prøver jeg Tusen takk Vaenas og Sadfez. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Etter at søsteren min leste gjennom innleggene mine, oppdaget jeg at jeg hadde formulert meg litt feil her i går. Så quoter meg selv fra det jeg skrev i "hva vet du om brukeren over deg"-tråden... Paa Fjell skjer det mange rare ting, som incest i en leilighet som er leid ut (etter det jeg har forstaatt.) Vil bare oppklare dette, det hadde ingenting med incest å gjøre. Bare litt dårlig formulering fra min side Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kan noen forklare meg dette ganske enkelt og på Norsk? Skjul Cheat mode Open Steam, go to your "Play Games" menu, and select Half-Life 2. Right click on it and select "Properties". Click the Launch Options button then type -console. Click "Ok", then close. Double click Half-Life 2 to start the game. Once it is loaded and you are playing, press the ~ key to bring up the console. Then, enter sv_cheats 1 and press [Enter]. You can now enter the following codes at the console window. Brian Tokarcik Also, any code can be used as a command line parameter by prefixing it with the "-" character. Note: For games that were downloaded from Steam, to use cheats in single player mode, start the game with the -applaunch -dev -tconsole command line parameter. I suck. Du åpner steam > Høyreklikker på Half-Life 2 > Egenskaper > så trykker du på "angi startalternativer" og skriver -console > "ok" og så lukker du den. Når du starter half-life 2 vil en konsoll"boks" være åpen, der skriver du sv_cheats 1. noe slikt? Sånn. Hvor skal jeg skrive in cheatsene? I samme boks? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Hvis noen kjeder seg: Min super alpha bugga g33k nettside som jeg skal levere i morgen^^ En banner til forsiden er velkommen Endret 2. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå