Laland Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ashens er glimrende! Alle videoene hans er verdt en titt; subscriber og ser alltid idet de kommer ut. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg også. Har fulgt med siden Chintendo Vii. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Ble nevnt før i dag, kunne noen ha laget en banner til hjemmesiden min^^? Legger ved et utdrag fra siden (tydeligvis alpha alpha versjon som dere ser, selv om den skal leveres i morra...).Det er helt samme for meg hvilken størrelse osv det blir, navnet kan også bare være Gorms hjemmeside elno sånt^^ Tusen takk! Endret 2. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Top gear Spiller dart:-) fantastisk morsomt video som dere burde få med dere! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 GhostViper skrev: Har folk sett disse rare greiene her? Utrolig hva folk prøver seg på: http://www.nettavisen.no/it/article2594139.ece Lakus skrev: HCG skrev: Oppdaterte bloggen nå. Dere kommer til å le av det nyeste innlegget. LinkINsignature. Du har mye å lære, GV Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kan noen forklare meg dette ganske enkelt og på Norsk? Skjul Cheat mode Open Steam, go to your "Play Games" menu, and select Half-Life 2. Right click on it and select "Properties". Click the Launch Options button then type -console. Click "Ok", then close. Double click Half-Life 2 to start the game. Once it is loaded and you are playing, press the ~ key to bring up the console. Then, enter sv_cheats 1 and press [Enter]. You can now enter the following codes at the console window. Brian Tokarcik Also, any code can be used as a command line parameter by prefixing it with the "-" character. Note: For games that were downloaded from Steam, to use cheats in single player mode, start the game with the -applaunch -dev -tconsole command line parameter. I suck. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nå er prøveeksamen overstått og påskeferien er her Hva skjer der ute i verden? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ehtram skrev: Nå er prøveeksamen overstått og påskeferien er her Hva skjer der ute i verden? Gikk d bra ? Ferien kommer først i morra, da har jeg levert inn nettsiden (se over, jeg trener hjelp ?). Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hadde sinnsykt med nerver i forkant ,men det gikk bedre enn forventet for å si det sånn (stokket litt om på ordene og greide ikke å stå helt i ro.) men endte opp med en firer så er fornøyd Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Gormers skrev: Ble nevnt før i dag, kunne noen ha laget en banner til hjemmesiden min^^? Legger ved et utdrag fra siden (tydeligvis alpha alpha versjon som dere ser, selv om den skal leveres i morra...).Det er helt samme for meg hvilken størrelse osv det blir, navnet kan også bare være Gorms hjemmeside elno sånt^^ Tusen takk! høhø Edit: hvorvidt den passer med resten av designet ditt er kanskje noe annet. Endret 2. april 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Burn baby burn!!! Disko inferno! Burn Baby Burn! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ehtram skrev: Nå er prøveeksamen overstått og påskeferien er her Hva skjer der ute i verden? Ser ut som jeg blir syk i påskeferien. Forferdelig uflaks å få influensa rett før påske. Trenger noe å utagere på Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Ehrtram: det ville jeg vært og^^ Muntlig + matte er bra kombinasjon lizm. Sadfez skrev: Gormers skrev: Ble nevnt før i dag, kunne noen ha laget en banner til hjemmesiden min^^? Legger ved et utdrag fra siden (tydeligvis alpha alpha versjon som dere ser, selv om den skal leveres i morra...).Det er helt samme for meg hvilken størrelse osv det blir, navnet kan også bare være Gorms hjemmeside elno sånt^^ Tusen takk! høhø Edit: hvorvidt den passer med resten av designet ditt er kanskje noe annet. Vel den passa ihvertfall veldig bra til akkurat den siden jeg tok screenshottet fra, så jeg kommer til å bruke den der etter å ha miksa litt farger Men jeg tenkte liksom en banner som jeg viste på forsiden da, som kanskje hadde litt like farger som siden jeg hadde. Nøs forresten 12 ganger nesten etter hverandre når jeg skulle ta på linser i dag Endret 2. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) lolidude skrev: Kan noen forklare meg dette ganske enkelt og på Norsk? Skjul Cheat mode Open Steam, go to your "Play Games" menu, and select Half-Life 2. Right click on it and select "Properties". Click the Launch Options button then type -console. Click "Ok", then close. Double click Half-Life 2 to start the game. Once it is loaded and you are playing, press the ~ key to bring up the console. Then, enter sv_cheats 1 and press [Enter]. You can now enter the following codes at the console window. Brian Tokarcik Also, any code can be used as a command line parameter by prefixing it with the "-" character. Note: For games that were downloaded from Steam, to use cheats in single player mode, start the game with the -applaunch -dev -tconsole command line parameter. I suck. Du åpner steam > Høyreklikker på Half-Life 2 > Egenskaper > så trykker du på "angi startalternativer" og skriver -console > "ok" og så lukker du den. Når du starter half-life 2 vil en konsoll"boks" være åpen, der skriver du sv_cheats 1. noe slikt? Endret 2. april 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Gormers skrev: Ehtram: det ville jeg vært og^^ Muntlig + matte er bra kombinasjon lizm. Hvor fikk du matte fra? var oppi media Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva skal dere andre i påskeferien da? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Ehtram skrev: Gormers skrev: Ehtram: det ville jeg vært og^^ Muntlig + matte er bra kombinasjon lizm. Hvor fikk du matte fra? var oppi media Trodde når du skrev i går at du hadde praktisk eksamen i matte Sorry, må legge meg tidligere^^ Endret 2. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvordan lager jeg en nettside`? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 HCG skrev: Hvordan lager jeg en nettside`? http://www.pageresource.com/html/index2.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå