Vaenas Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg gjør ikke det jeg skal fordi jeg er ferdig. Hvem i **** var Markus da? Det var deg Lakus (Lars), drugiS (Sigurd), anolop (Geir) og Meg (Thomas)... Men hvem var den siste som het Markus da? Var jo ett par stykker innom i løpet av kvelden, men hvem av de som het hva vet jeg ikke. Ok. Men var da helt sikker på at du faktisk het Markus jeg da. Men så er det meg og navn... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg er ikke ferdig med det jeg skal holde på med, men gjør det ikke alikevel ... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er jo sånn det skal være. Bli ferdig Lars. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ingen vet hva jeg heter Tror faktisk ikke noen vet så mye om meg ellers. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Joda! Du sa det til meg når vi spilte Cs. Men så har jeg da glemt det. Var det du som het Markus kanskje? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Vissvass, jeg sa ikke et ord. Bestevennen min heter forsåvidt Marcus, men jeg heter... Noe annet. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Jeg hater skole. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg er hjemme siden jeg er litt syk. B) Normalt sett går jeg på skolen når jeg bare er litt syk, men siden jeg skal til Italia i morgen er det bedre å chille i dag. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Noen som vil lage en banner til hjemmesiden min ? Trenger ikke være noe flashy, da siden jeg skal levere inn i morra ihvertfall ikke er det. :unsure: Endret 2. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvis du vil ha hjelp er det kanskje lurt å linke til hjemmesiden sånn at de som eventuelt er flinke med sånt kan se om det de lager passer inn? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvis du vil ha hjelp er det kanskje lurt å linke til hjemmesiden sånn at de som eventuelt er flinke med sånt kan se om det de lager passer inn? Vet det, men tenkte det var best å drøye til jeg fikk svar om at noen kunne Men nå får jeg forhåpentligvis hjelp av en i klassen^^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kult. Sorry for at jeg maser, men når får du sendt spillet!!!!!!!!!!!? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Når du lærer deg at elleve utropstegn og et spørsmålstegn er unødvendig. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Hater sånne sider!!! Edit: den som var her for litt siden! Endret 2. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Slettet et innlegg av åpenbare grunner. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tusen takk Laland:) Nå ble jeg en gla laks igjen! Og hadde den tilfeldigvis blitt postet i aprilsnarr tråden i går kunne jeg akseptert det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå