Nøtte Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nei, Jonas. wtf? @E87: Nei spiller Valkyrie Profile (Ps1). Skjer dera? Tenkte jeg skulle fyre opp Sanits row 2 i dag jeg da:-) Må bare spise litt frokost og slikt først!! også må jo alt av hardware sider og spill sider sjekkes grundig for evt ny info i spill verdenen:-) Klage litt på netshop fordi dem utsatte vannkjølinga mi enda en gang!! Dem venter på slanger!! Det kan da ikke ta så forferdelig lang tid det da!! Lenke til kommentar
Zomfg Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har dere friår eller? Jeg sitter på skolen ... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har dere friår eller? Jeg sitter på skolen ... Skole hva er det?? Er ferdig utdannet jeg da... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei alle sammen Nå har jeg også greid å tulle meg inn her og Jeg må helt ærlig innrømme at jeg lo da jeg oppdaget at det var en SO her Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei alle sammen Nå har jeg også greid å tulle meg inn her og Jeg må helt ærlig innrømme at jeg lo da jeg oppdaget at det var en SO her Hehe hva er et forum uten SO da?? Velkommen skal du være!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg reiser hjem i dag. Vil ikkeee. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg reiser hjem i dag. Vil ikkeee. Å har du vært ute å reist nå da?? Hvilen nydelig del av landet har du vært i da?? Eller siden du ikke vil hjem hvilke tnydelig land ah rdu kjiket på nå?? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Neida blir som å logge deg på hjemme pcen din med en bærbar og bruke den som vanlig:-) selvsagt har linja noe å si med overføringshastighet:-) men du kan også skrive dokumenter og gjøre vanlige ting på pcen så vidt jeg vet!!Blir so mer avansert fjernkontroll med skjerm! Jeg har prøvd det samme, men overføringshastigheten har vert for dårlig til at oppdateringsfrekvensen på bildet har blitt god nok til å se film direkte. Bruker du den innebygde remote desktop i Windows eller bruker du en ekstern tjeneste slik som logmein etc? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg er opprinnelig bergenser, men nå er jeg hos kjæresten i Trøndelag. Vil ikke reiseee. ._. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvorfor bor han der oppe? T_T Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Borte bra, hjemme best? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fordi hainn e trønder, shø. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ah. >_> Huff. Nei, jeg vil flytte til Oslo. :o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du våger ikke, Carl. Jeg kommer etter deg med balltre, sverger. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Oslo er flott det. Hadde det dødskult der i sommer jo. OG bedre kebab, selvfølgelig... pluss 2/3 av mine brødre bor der. x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du kan besøke dem. Men du flytter ikke til rottebyen. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Rottebyen? Forklare? =) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Vel, det er rottene (skadedyrene), og så er det duene (flyvende rotter). Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har vi ikke det i Bergen også? Ganske mange duer her om kring, og mye mindre restauranter, kafeer og barer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg tror du henger i feil del av Bergen om du synes det er for lite resturanter, kafeer og barer. Hovedforskjellen er at alt ikke er trøkt inn i en gate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå