Kiro Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) vel fjell er komunene jeg bor i hjemme hos foreldrene mine, men ja det er faktisk mer et fjell dette også Edit: Dont don't mock me Laland. Endret 1. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Skjønner ikke hva som er vanskelig med det, du tåler jo mer en et menneske med femti skuddsikre vester på seg uansett Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hvis du er i Nova Prospekt, skal du sannsynligvis bruke Antlion-vennene dine, eller sette opp turrets. Eller Sentry Guns eller hva de nå het. Stasjonære pangpang-er som opererer på egen hånd. Endret 1. april 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Så kjedelig det er å bare ha bærbar nå for tiden... Noen som gidder å komme hjem til meg for å skru ut alt i pcen ta ut delen bak hovedkortet sette inn gamle stock vifta på prosessoren og få mat for dette? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jo, men de bare dytter dem ned hele tiden og jeg rekker ikke sette dem opp igjenn. Og det er uffatelig mange fiender. Edit: Og billene mine er ikke der. Endret 1. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Så kjedelig det er å bare ha bærbar nå for tiden... Noen som gidder å komme hjem til meg for å skru ut alt i pcen ta ut delen bak hovedkortet sette inn gamle stock vifta på prosessoren og få mat for dette? Sponser du bussturen? Da trenger jeg bare å vite hvor og når.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hehe helst nå i dag tidligs i morra... Om jeg blir uten den delen i påska så kommer jeg til å bytte før det... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hadde jeg ikke hatt en samfunnsfagprøve imorra, og nynorsk prøve på fredag skulle vi fått det til. (nei, kødder nesten ikke!) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 det er ikke så lenge siden jeg faktisk skrudde ut alt fra pcen og satte alt inn igjen så føler at jeg ikke orker å gjøre hele den prosessen på nytt igjen... Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Meh, jeg er syk Vi var i en rettsak med skoleklassen i dag (vi skulle se paa en, fordi vi har et prosjekt som omhandler lov og straff,) og vi var inne i et lite rom med null form for lufting og jeg satt mellom to personer som var ganske syke. Han ene satt med hodet i fanget i flere timer ( ) og han andre foelgte ikke med i det hele tatt.. Forresten, noen som vet hvordan man skrur av amerikansk tastatur? Det er sykt irriterende! Endret 1. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha, jeg fant akkurat samfunnsfagboka på lydbok! EPIC win! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er 1916 MB dårlig ram for en laptop? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Idag ble jeg tatt for stjeling i butikken.. Faen ta politianmeldelse! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg har 4096mb men tror det kommer helt ann på hva du har tenkt å bruke den til da! Og hvilket operativsystem du har tenkt til å bruke! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er 1916 MB dårlig ram for en laptop? Jeg har 785MB! Idag ble jeg tatt for stjeling i butikken.. Faen ta politianmeldelse! Du burde glad for at stefaren din ikke Googler deg... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg har rundt 1000 mb på min stasjonære, sier seg selv at jeg trenger en ny en. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg har Vist og bruker den mest til Internett, The orange box og diverse småprogrammer. Lyst til og kjøpe noen flere spill men har ikke mer en 14 GB igjenn Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg har 3000 og noe på den stasjonære fordi jeg har enda ikke orket å oppgradere til 64bit. Sitter mest å venter på windows 7 jeg da! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har lyst til og oppgradere til 7 jeg også, men hvet ikke om det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå