Vaenas Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jo takker. Er fint det. Men skjønner hva du snakker om. Kan si jeg har skrevet flere slike i mine yngre dager. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Amagad. Jeg lurte Wartom og Mokko. Jeg fortjener vel en Spotify invite for den ikke sant? Jeg har røpt hemmeligheten litt lenger bak i tråden. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 HEALP!!!1!!1!!! Veggen ramler ned og kommer mot meg i det forlatte fengselet i HL2. Hva skal jeg gjøre? Og plis ingen spoilere annet en svaret på det jeg spurte om. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg spurte aldri noen om hjelp noen steder igjennom hele HL2 B) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Men om du har spillt det ferdig så hvet du hva jeg skal gjøre :rolleyes: ANSWER ME! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kommer inn i partyet, men ikke inn i selve lobbyen til Gissj Anyways, nå går jeg og bæsjer (endelig ledig), og så snakkes vi i chatten om 4 minutter. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ok. Men er da jeg som hoster lobbyen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Fusk dere! Ikke mye hjelp og få her. Er det noen andre en meg som blir kvalm når du hører jodling? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Half-Life 2 er jo faktisk ikke kjempekomplisert. Eplefe fant en bug i Fable 2 - en fullstendig udødelig banshee, som på toppen av det hele nekter å holde kjeft. Hun rager i bakgrunnen mens jeg skriver opponentkommentarer. 8D Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg fant en ut av levelen glitch i Tomb Raider: Underworld. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg føler meg litt utilpass akkurat nå ettersom jeg hører at utleieren og sønnen står rett utenfor døren her. Lurer på om de vet at jeg er hjemme. :unsure: Edit: Hører at de roter på kjøkkenet, er dette lov? Endret 1. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det her er så hysterisk^^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg surfet litt på kanalen hans og fant en annen: Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg føler meg litt utilpass akkurat nå ettersom jeg hører at utleieren og sønnen står rett utenfor døren her. Lurer på om de vet at jeg er hjemme. :unsure: Edit: Hører at de roter på kjøkkenet, er dette lov? Hvordan gikk det her da? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Vel. Jeg turde ikke å gå ut, så jeg vet helt ærlig ikke. De forsvant iallefall etter 15-20 min, tror jeg skal begynne å låse mer enn bare ytterdøren når jeg går ut for å si det sånn. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg hadde glatt gått ut og sagt hei:-) og sagt jeg hadde hørt noen lyder eller noe sånt:-) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kan ikke være for sikker, særlig ikke når man bor på (et?) Fjell.. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Fy eff, HL2 Er vannskelig. Sitter fast ett sted hvor jeg må skyte 100101010100101011010001010 politifolk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå