Vaenas Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gratulerer med dagen, Vaenas! Takker Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Huff. Familien har bestemt at vi skal flytte på en GÅRD midt uti hutteheita... HVA FAEN? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Her er gaven din!!! Endret 1. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Oh... Shit... Kommer den på døra? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Huff. Familien har bestemt at vi skal flytte på en GÅRD midt uti hutteheita... HVA FAEN? Får du internett der da? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Huff. Familien har bestemt at vi skal flytte på en GÅRD midt uti hutteheita... HVA FAEN? Huh? Så du må sykle på tandemsykkel med dynamo for å få strøm til PC'en? :o Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Oppdaterte bloggen min. Link i signaturen Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gi meg påskeferie, vær så snill! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jippi! Idag er det trening (17:30, be there ) og imorgen er det påskemåltid på skolen Og overimorgen skal jeg på hytte på en plass som heter Loen. + Da begynner ferien. Tar med PC'en. Selfølgelig! Endret 1. april 2009 av HCG Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Fotball, selfølgelig. Men hva som skal trenes er meg, føttene mine og mine epic fotball skillz Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hehe jeg skal trene skilsene mine i Men of War jeg da! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Skal ta meg en liten tur på trening selv. Jogge et par kilometer Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Amagad. Jeg lurte Wartom og Mokko. Jeg fortjener vel en Spotify invite for den ikke sant? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Min første lekse på data: ISMANNEN! Det var ein gong ein mann som blei kalla Ismannen. Han var eigentleg ein skapning som var 239 år gammal. Han budde i ei snøhytte. Ein dag han skulle gå på fjellet såg han ein isbjørn, og da sprang han ned fjellet i 900 km/t. Isbjørnen såg han når han sprang, og då trampa isbjørnen så mykje at han laga eit snøras. Ismannen blei selfølgeleg tatt i raset. Men han ble ikke drept. Han gjekk ned til snøhytta si og henta hagla si. Han var skikkelig sint på bjørnen, så han tok det beste våpenet sitt istedenfor hagla: Han gjekk opp fjellet og leitte etter bjørnen. Han fant han etter ein halvtimes leiting. Han gjemte seg bak eit tre. Han visste at Ismannen var skikkelig sur. Han skaut helt til magasinet var oppbrukt. Då var isbjørnen død forlengst. Men så kom flokken til bjørnen etter han. Og trykte i avtrekkeren, men magasinet var oppbrukt. Etter bjørneflokken hadde tatt han, var det bare nokre bitar av kleda hans igjen. THE END! Beste jeg kom på på 10 minutter. Ja, det skal være 2 på'er Endret 1. april 2009 av HCG Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 WoW... Du er virkelig 11 år. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hehe, jeg ville ikke skrive om dette. Altså, vi måtte skrive om Ismannen. Tror ikke akkurat at læraren ville likt noe litt voldeligere. Gratis med dagen, BTW. Endret 1. april 2009 av HCG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå