Lakus Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 God morgen ja Skal nå høre på et firetimers foredrag om rengjøring <_< Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 God morgen ^_^ Engelsk time veldig artig Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=2649 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Pokker at dem skal snu opp ned på youtube i dag da... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gratulerer med dagen til meg selv. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Happy burdag da! fått noe fint?? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Congratz Vaenas Endret 1. april 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg er så skeptisk på hele dette 1April greiene at jeg ikke vet helt om jeg skal tro på at Vaenas faktisk har bursdag i dag. Men vist han har det vil jeg ønske han gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hehe har lurt 5 stykker nå med at jeg skal bli pappa! Alle som en går på litt etter litt! Facebook og msn er morro det:P Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Det er veldig merkelig at flertallet på facebook akkurat i dag bestemte seg for å fortelle verden at de har kommet ut av skapet eller er gravide :rolleyes: Endret 1. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gratulerer med dagen, Vaenas! Har dessverre ingen gave... Eller, gaven kan være å holde på hemmeligheten din Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Når jeg kjørte mot det lyset i slutten av en tunell i hl2 så kræsjet jeg bare rett in i det Er det meningen? Klarer ikke få meg videre. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hei folkens! Skal vi faa en ny poll opp snart? Har en en ide (ja den er daarlig men jeg har lyst til aa vite det) Hvor mye hoerer du paa Spotify? - Flere timer om dagen - Litt hver dag - Noen ganger i uka - Skjeldnere - Har ikke Spotify Endret 1. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jo takker folkens. Nei Ehtram ikke tvil på at jeg har bursdag i dag, har faktisk fått den der med: "Gratulerer med dagen... APRIL SNARR!" flere ganger i dag. Faktisk rekordlavt i år da. Men Shampoo, hold your thoung in your mouth. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gratulerer med dagen, Vaenas! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 En jævla fugl bæsja meg midt på hodet <_< Hadde jeg fått tak i den skulle jeg stappet hodet dens opp i rompa mi og bæsjet 10,000 x mer. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 En jævla fugl bæsja meg midt på hodet <_< Hadde jeg fått tak i den skulle jeg stappet hodet dens opp i rompa mi og bæsjet 10,000 x mer. Det skulle jeg tatt bilde av å sendt inn til se og hør! Så hadde jeg tjent meg søkk rik på bird lover stories! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå