Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Hva er det som betegner fire fjerdedeler og lignende i sanger? Har aldri forstått meg på akkurat den delen.

Lenke til kommentar
Bah, curse venner som stikker på fester og sammenkomster bak ryggen på meg :angry:

Får sitere en Green Day sang.. "Nobody likes you, everyone hates you, they're all out without you, haaaving fuuun"

Ikke så mye at de ikke liker meg enn at de tenker "han der er en sånn som ikke gidder å stikke på fest" elno sånt (selv om jeg spør dem). Eller det at festen/sammenkomsten er hos noen jeg ikke kjenner i det hele tatt.

Håper jeg i alle fall. Dem skal i alle fall ha meg med på lan og stikke til meg 24/7. Men når det er noe annet rundt hjørnet så er det stille i fjøset.

Rider of Reason: Er ikke lett å skjønne det når du ikke hadde fete bokstaver, this being the internet and all.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg har spredd ordet og jeg har to stykker som har lyst på Spotify. Den ene er broren min (ikke så overraskende) og den andre er bestefaren min på 69 år!

Jeg viste han Spotify tidligere i dag og han har allerede veldig interessert!

Hvis noen har en ekstra (etter at iHaral har fått sin) ville jeg vært takknemlig om noen kunne slenge over noen invites ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...