Nøtte Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jippi jeg har fått jobbet i dag jeg! og det føles ganske så bra!! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) iharal3: Var flott det! Det eneste jeg reagerte på var den setningen her: Det er for øyeblikket Afrika og verdens mest fattige land. Jeg ville endret det til "Det er for øyeblikket både Afrika og verdens fattigste land" for å utdype det. Ellers var det finfint. Edit: Gratulerer, Nøtte! Hva jobber du som nå? Endret 31. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg jobber gratis på kulinarisk institutt i dag:-) også kanskje 2 uker etter påske før jeg starter i ny jobb. Jobber som kokk og kommer til å fortsette med det:-) Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Dette kan umulig være spesielt smart Litt merkelig setning. Prøv heller, "Dette er ikke veldig smart, ettersom foreldre ikke har råd til å betale sine egne barns skolegang". Prøv å ungå "spesielt" og "kan". Ellers var det veldig fint. Ville nok gitt det en 5. Endret 31. mars 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) I noen TV kanaler har det blitt kjent som ”symbolet på et økonomisk misslykket land.” I/på feil. På noen TV kanaler er korrekt. Sierra Leone var kolonisert en lang tid av Storbritannia. - Det har vært kolonisert av England helt fram til 1961. Ehhm.. What? For å være ærlig, ville jeg gitt den 4. Ikke noe mer. Teksten har omtrent ingen naturlige overganger, temaene kommer hulter i bulter Eksempel: "Det er et land med eksepsjonelt mye vold, krig, korrupsjon og dårlig utdanning. Sierra Leone er meget rikt på naturressurser, men klarer ikke å utnytte de godt nok. Mye av grunnen til det er dårlig lederskap og en lang og omfattende borgerkrig. Krigen satte nesten alt næringslivet ute av spill." Hvis du har et avsnitt per tema..: (-Lederskap -Naturresursjer -Demografi osv osv..) Blir alt mye mye bedre. Det virker og som at du har kopier mye av det. Det er en god del Wikipedia språk der. Og en annen fin ting med samfunnsfag, som mange andre, er at hvis du skriver fordi ... bam bam bam.. trekker det veldig opp, gjerne en karakter ved bra bruksomhet(?) Du starter og altfor mange setninger med "Siera Lione ..." bynavnet blir også brukt for mange ganger gjennom teksten. Hvis du bytter de enkelt ut med "De", "landet" osv. Edit: I am the negativ guy. Endret 31. mars 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Spillt myeeeeeeeeee HL2 nå Er på Higway 17. Er episode 1 og 2 like lange som HL2 til sammen? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 http://www.hardudetideg.no/test?utm_medium...ampaign=768x150 Kom tilfeldig over den. Prøv den. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg fikk beskjed om at ja jeg hadde det i meg ja!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg fikk 18/18 riktige på en test på start. "Hvilke bandnavn man burde kunne kan du" eller no. Nå er det CSI Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg også. Omsorgsfull og noe annet jeg ikke fulgte med på. Skal bli vikar idet jeg blir myndig uansett, though. Noen raske kroner her og noen raske kroner der. Blir fort skikkelig raske kroner det! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg fikk beskjed om at ja jeg hadde det i meg ja!! Mulig jeg tar feil men jeg tror man får det uansett^^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg fikk beskjed om at ja jeg hadde det i meg ja!! Mulig jeg tar feil men jeg tror man får det uansett^^ Nei nå svarte jeg det værste på alt og da fikk jeg beskjed om at det ikke passet for meg... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 http://www.hardudetideg.no/test?utm_medium...ampaign=768x150 Kom tilfeldig over den. Prøv den. De måtte velge min klasse? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg fikk beskjed om at ja jeg hadde det i meg ja!! Mulig jeg tar feil men jeg tror man får det uansett^^ Nei nå svarte jeg det værste på alt og da fikk jeg beskjed om at det ikke passet for meg... Å ja. På slutten tok jeg "hei du, du, det er ikke akseptabelt!" eller noe sånt når han tok telefonen, reaksjonen var at hele klassen ble vettskremt så det ut som^^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Han presten i were not going to ravenholm var syk Skal spille HL2 til klokka 23 nå. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det brenner i oslo en plass!!! Kjørte forbi i hvertfall 17 brannbiler!!! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Sikkert bare brannvesenet som briefer når det først er en liten småbrann:P Hva er dette Zalgo nettfenomenet? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ser ut til at det brenner på grünerløkka nok en gang... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Brant her tidligere i dag også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå