Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iharal3: Var flott det! :) Det eneste jeg reagerte på var den setningen her:

Det er for øyeblikket Afrika og verdens mest fattige land.

Jeg ville endret det til "Det er for øyeblikket både Afrika og verdens fattigste land" for å utdype det. Ellers var det finfint. :)

Edit: Gratulerer, Nøtte! Hva jobber du som nå?

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Dette kan umulig være spesielt smart

Litt merkelig setning. Prøv heller, "Dette er ikke veldig smart, ettersom foreldre ikke har råd til å betale sine egne barns skolegang". Prøv å ungå "spesielt" og "kan". Ellers var det veldig fint. Ville nok gitt det en 5. :)

Endret av Genetics
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

I noen TV kanaler har det blitt kjent som ”symbolet på et økonomisk misslykket land.” I/på feil. På noen TV kanaler er korrekt.

Sierra Leone var kolonisert en lang tid av Storbritannia. - Det har vært kolonisert av England helt fram til 1961. Ehhm.. What?

For å være ærlig, ville jeg gitt den 4. Ikke noe mer. Teksten har omtrent ingen naturlige overganger, temaene kommer hulter i bulter Eksempel: "Det er et land med eksepsjonelt mye vold, krig, korrupsjon og dårlig utdanning. Sierra Leone er meget rikt på naturressurser, men klarer ikke å utnytte de godt nok. Mye av grunnen til det er dårlig lederskap og en lang og omfattende borgerkrig. Krigen satte nesten alt næringslivet ute av spill." Hvis du har et avsnitt per tema..:

(-Lederskap

-Naturresursjer

-Demografi

osv osv..)

Blir alt mye mye bedre.

Det virker og som at du har kopier mye av det. Det er en god del Wikipedia språk der. Og en annen fin ting med samfunnsfag, som mange andre, er at hvis du skriver fordi ... bam bam bam.. trekker det veldig opp, gjerne en karakter ved bra bruksomhet(?) Du starter og altfor mange setninger med "Siera Lione ..." bynavnet blir også brukt for mange ganger gjennom teksten. Hvis du bytter de enkelt ut med "De", "landet" osv.

Edit: I am the negativ guy.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg fikk 18/18 riktige på en test på start. "Hvilke bandnavn man burde kunne kan du" eller no.

Nå er det CSI :)

Lenke til kommentar
Jeg fikk beskjed om at ja jeg hadde det i meg ja!!

Mulig jeg tar feil men jeg tror man får det uansett^^

Nei nå svarte jeg det værste på alt og da fikk jeg beskjed om at det ikke passet for meg...

Å ja. På slutten tok jeg "hei du, du, det er ikke akseptabelt!" eller noe sånt når han tok telefonen, reaksjonen var at hele klassen ble vettskremt så det ut som^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...