Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Fy faen.. Dette må ha vært noe av det verste jeg har vært borti noen sinne. Var på vei inn til McDonald da to uvanlig småefolk stopper meg. En mann og ei dame. Jeg får ikke helt hva meg det som blir sagt, men får med meg noe "Tu es alto" og "five thousand for her" I sterkt ubehag, trekker jeg meg litt unna. Han gjentar akkurat det samme, samtidig mens han slår meg lett på rumpa. "No, get off me!" sier jeg, og trekker meg unna, nå føler jeg ekstremt ubehag. I det jeg skal til å snu meg, tar han tak i hånda mi, slår meg lett på rumpa igjen, "threethousand" Nå kjenner jeg at jeg begynner og skjelve som bare det. Han løfter opp jakka og tar meg på pikken, "Hva faen!?" sier jeg høyt, og ser at flere knytter oppmerksomheten til meg. Jeg dytter han vekk, og løper inn på McDonalds, inn på doen, og sitter der nærmest i tårer. Faen så redd jeg ble. Skjelver enda, selv om det skjedde for en time siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fy faen.. Dette må ha vært noe av det verste jeg har vært borti noen sinne. Var på vei inn til McDonald da to uvanlig småefolk stopper meg. En mann og ei dame. Jeg får ikke helt hva meg det som blir sagt, men får med meg noe "Tu es alto" og "five thousand for her" I sterkt ubehag, trekker jeg meg litt unna. Han gjentar akkurat det samme, samtidig mens han slår meg lett på rumpa. "No, get off me!" sier jeg, og trekker meg unna, nå føler jeg ekstremt ubehag. I det jeg skal til å snu meg, tar han tak i hånda mi, slår meg lett på rumpa igjen, "threethousand" Nå kjenner jeg at jeg begynner og skjelve som bare det. Han løfter opp jakka og tar meg på pikken, "Hva faen!?" sier jeg høyt, og ser at flere knytter oppmerksomheten til meg. Jeg dytter han vekk, og løper inn på McDonalds, inn på doen, og sitter der nærmest i tårer. Faen så redd jeg ble. Skjelver enda, selv om det skjedde for en time siden.

Huff. Skumle småfolk kan være ganske jævlige.

Lenke til kommentar
Jeg aner et litte stykke sarkasme. :blink: Ja ja, skulle bare se om det var det du mente.

Edit: Spør igjen, er det noen som har en idè til hva jeg kan skifte navn til på Xbox live?

Error er opptatt.

Det var ikke sarkasme! Det er det herlige! :D

Lenke til kommentar

Laland er i et veldig godt humør. Fant akkurat ut av at etter påskeferien skal vi ha en skoletime mindre i uka (begynne senere hver onsdag), og at det ikke er lenge til påskeferie eller 1. April. Imorgen kommer jeg til å ha vannvittig mange sykdommer!

Lenke til kommentar

En time mindre? Det ender vel opp med at ingen av dere får vitnemål for fullført skolegang, og at tre år har gått rett i vasken. Jeg har to fremføringer i morgen i tillegg til prøve og fremføringer på fredag. Litt av hvert å se frem til! :D

Lenke til kommentar
En time mindre? Det ender vel opp med at ingen av dere får vitnemål for fullført skolegang, og at tre år har gått rett i vasken. Jeg har to fremføringer i morgen i tillegg til prøve og fremføringer på fredag. Litt av hvert å se frem til! :D

Nei, vi har 55 minutters timer og har hatt "for mye" andre-fremmedspråk hittil i år og får derfor noen ekstra sovetimer frem mot sommeren. Fremføringer er bare morsomt, får 6 på alt jeg har om.. :D

Lenke til kommentar

Du skulle klemt tak i pikken hans og sagt "5000 to keep it".

Lenke til kommentar

Nå rett før påskeferien?

Det er vel et velkjent problem at flere afrikanske land sliter meg økonomien til tross for store naturressurser. Jeg kjenner ikke alle grunnene til dette, men jeg vil tro at borgerkriger, arv fra kolonitiden og dårlig administrasjon har påvirket den dårlige økonomien.

Du finner sikkert på noe legendarisk. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...