Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aha ja etter jeg instalerte spotify så oppdaga jeg jo at vanntanken ivannkjølinga var lekk da:-) hehehe!

Så nå sitter jeg på den bærbare som er slightly dårligere enn den stasjonære...

Haha, win! Ble litt skeptisk til vannkjøling nå..

:lol:

Lenke til kommentar
Aha ja etter jeg instalerte spotify så oppdaga jeg jo at vanntanken ivannkjølinga var lekk da:-) hehehe!

Så nå sitter jeg på den bærbare som er slightly dårligere enn den stasjonære...

Haha, win! Ble litt skeptisk til vannkjøling nå..

:lol:

hehe om du har western digital så tåler dem litt vann har jeg funnet ut av:-) hehe det lakk så lite at det hadde ikke noe betydning utenfor pcen men prosessoren gikk jo varm da så pcen skrudde seg av. Nå venter jeg bare på at dem skal få inn den delen jeg mangler så er det tut å kjør igjen:-) man lærer så lenge man lever!!

Lenke til kommentar
Prøver å overtale en venn til å starte å bruke Spotify (har gitt ham invite, takk til Mokko) men han nekter.. Paranoid som han er tror han hele PC'en vil krasje og masse styr...
Du får bare ikke lov til å avslutte egne prosesser, og de vil ha hostpassordet ditt for å fikse det. JEG ER IKKE FORNØYD, ROBERTA.
Lenke til kommentar
hehe om du har western digital så tåler dem litt vann har jeg funnet ut av:-) hehe det lakk så lite at det hadde ikke noe betydning utenfor pcen men prosessoren gikk jo varm da så pcen skrudde seg av. Nå venter jeg bare på at dem skal få inn den delen jeg mangler så er det tut å kjør igjen:-) man lærer så lenge man lever!!

Har 5 WD disker inni maskinen, og vannkjøling er jeg positiv til. Bare bare punen du lagde med Spotify jeg lo av :lol:

Lenke til kommentar

Hehehe vannkjøling er morro det:-) gikk rett fra stock vidte uten noen ide om hva vannkjling var til å kjøpe meg et sett og putte det i:-) alt funka helt til tanken var lekk da...

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke bestemme meg for Airsoft eller Paintball.

Paintball har den klare fordelen med at man ser enkelt hver som er truffet, men airsoft er den hel del billigere.

Vel jeg slutta med paintball pga. ble nesten steril, så bruk susp hvis du skal spille paintball. Dessuten er det mange som spiller i hall og der går det i gummikuler så ikke det blir så gristete inne. Da kan du spille om vinteren også, airsoft har jeg ikke kjennskap til, men jeg anser det for bare tull sammenliknet med paintball :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...